Srpen 2008

THIS IS WHY I'M HOT ;)

31. srpna 2008 v 22:04
sluchatka do usi a hura do posilky :)

Pullover

31. srpna 2008 v 21:23 Posilovani, cviky
Je vhodným tvarovacím cvikem, ale zároven i zvětšuje objem a zlepšuje tvar hrudního koše. Na dostatečně velkým prostoru si připravte rovnou lavičku. Lehněte si křížem přes lavičku, nejlépe přes střed tak, aby ramena kopírovaly vnější okraj lavičky a na lavičce spočívaly jenom záda s lopatkami. Zafixujte polohu těla. Uchopte činku a zvedněte ji kolmo nad hlavu. Toto je počáteční poloha cviku. Zhluboka se nadýchněte a pomalým obloukovitým pohybe spouštějte činku co nejvíc za hlavu.
Spodní poloha je velmi individální, protože závisí od rozsahu pohybu vašich ramen. Následně činku spolu s výdechem tahem přemístíte zpět nad hrudník. Pohyb vychází výlučně z ramenního kloubu, při maximální fixaci hrudníka a kloubu. Celé jedno opakovaní vykonejte na jeden nádech. To znamená, že v počáteční poloze cviku se nadýchnete a při dokončování opakovaní vydýchněte.
PulloverPullover
Zatěžované svaly:
  • komplexně na velký prsní sval
  • prsní svaly - horní část
  • přední delty
  • široký sval zádový
  • trojhlavý sval ramenní
Chyby:
  • Příliš velká činka a tím pádem hrozí pád činky dozadu, v možném případě na hlavu.
  • Při těžké váze se můžou lokty rozjet do strany - pád činky na hrudník.

Tlaky s jednoručkami na rovné lavici

31. srpna 2008 v 21:21
Lehnete si zády na lavici, činky držíte v rukou u ramen s palci k sobě. Činky vzájemně svírají úhel přibližně 90 stupnů s vrcholem u palců. S výdechem tlačíte činky po nejkratší dráze (ne po obloučku) nad hrudník do napjatých paží, kde se činky téměř setkávají. Při pohledu z boku vám ruce s činkami nemají přepadávat dopředu ani dozadu.
Tlaky s jednoručkami na rovné laviciTlaky s jednoručkami na rovné lavici

Překřížení s kladkou

31. srpna 2008 v 21:19 Posilovani, cviky
Postavte se rovně a uchopte držadla horních kladek. Držadla přitáhněte dolů přes pas tak, aby se ruce dotýkaly. Lokty jsou lehce propnuté. Pomalu se opět vraťte do výchozí pozice. Pokud dráhu při zpětném pohybu prodloužíte až nad úroven ramen nebo hlavy, zatěžujete více ramenní kloub. Trup by měl rovný nebo mírně předkloněný. Místo, kde se vám ruce setkávají určují ohnisko zatížení svalů. Nižší dráha pohybu na úrovni pasu nebo mírně pod ním zatěžuje dolní část prsou. Vyšší dráha pohybu, která končí na úrovni hrudníku zatěžuje střední část prsou.
Překřížení s kladkou
Zatěžované svaly:
  • dolní část velkého prsního svalu
  • tricepsy, přední hlava deltového svalu

Tlaky s velkou činkou za hlavou

31. srpna 2008 v 21:06 Posilovani, cviky
Cvik provádíme vsedě, jsme opřený o opěrku. Činku uchopíme ze stojanů v takové šíři, aby v dolní poloze předloktí prakticky svíralo pravý úhel s osou činky. Činku spouštíme až na dotyk trapézového svalu a vytlačujeme ji do téměř napnutých paží.
Tlaky s velkou činkou před hlavouTlaky s velkou činkou před hlavou
Zatěžované svaly:
  • Přední část deltového svalu a horní část trapézového svalu.
Chyby:
  • Základní chybou je použití největší příliš velké váhy.
  • Činku nespouštíme až na dotek trapéz.

Tlaky s jednou činkou

31. srpna 2008 v 21:03 Posilovani, cviky
Cvik vykonáváme ve stoji. Činku držíme v jedné ruce a po vykonání určeného počtu opakování ruce vystřídáme. Druhou, necvičící rukou se opřeme o stojany nebo žebřiny, aby nedocházelo k přílišnému vychylování trupu od svislé osy a při použití nepřiměřené váhy.
Tlaky s jednou činkouTlaky s jednou činkou

Předpažování

31. srpna 2008 v 21:00 Posilovani, cviky
Postavte se rovně s činkami v každé ruce, dlaně směřují k tělu. Zvedněte pravou ruku do úrovně očí. Chvíli setrvejte a pak proveďte pohyb dolů, opakujte druhou rukou. Nikdy pokládejte zátěž příliš rychle. Vždy držte paže napnuté v průběhu celého pohybu.
PředpažováníPředpažování

Upažování v předklonu

31. srpna 2008 v 20:56 Posilovani, cviky
Vezměte si jednoručky, předklonte se v pase. Záda jsou rovná a hlava směřuje nahoru. Pohyb spočívá v tom, že zvednete jednoručky na úroven uší a lokty jsou mírně ohnuté. Chvilku vydržte a poté se vraťte zpět do výchozí polohy. Na tento cvik není nutné používat vyšší váhy. Zatížení je na začátku pohybu malé a postupně se zvyšuje na maximum. Dráha pohybu ovlivnuje zatížení deltových svalů. Pokud je trup rovný, tak se zatěžuje zadní hlava deltového svalu. V případě mírného naklonění se zatěžuje zadní i střední hlava deltových svalů. Záda vždy rovná, nekulatit je.
Zatěžované svaly:
  • zadní hlava delt
  • střední hlava delt, trapézy, rombický a podhřebenový sval

BCAA

29. srpna 2008 v 21:52 Fitness & suplementy
Aminokyseliny BCAA (L-leucin, L-isoleucin, L-valin) jsou esenciální aminokyseliny s rozvětvenou strukturou. L-leucin, L-isoleucin a L-valin představují významnou část všech aminokyselin tvořících svalovou tkáň.
Při intenzívní fyzické zátěži dochází k vyčerpávání energetické zásoby zajišťované glykogenem. Pokud je zásoba glykogenu vyčerpaná, začne si organismus vyrábět energii z větvených aminokyselin. Tomuto stavu se lze bránit podáváním větvených aminokyselin - BCAA. Na rozdíl od ostatních aminokyselin, které se metabolizují v játrech, se BCAA metabolizují přímo ve svalech. Jsou tak využívány přímo svalovýmí buňkami jako zdroj energie a tělo nemusí čerpat energii ze svalové tkáně. Testy prováděné našimi sportovci jednoznačně potvrzují účinnost BCAA jako přirozených ochranných látek zamezujících rozpadu svalové hmoty. Ve stravě velmi často chybí dostatečné množství BCAA. Jejich podávání je velmi vhodné pro osoby se zvýšenou fyzickou zátěží (sportovci, těžce pracující), pro osoby s nedostatečným příjmem bílkovin, případně pro ty, kteří redukují nadváhu snížením příjmu potravy a zvýšenou fyzickou aktivitou.

HMB (Hydroxy-methyl-butyrát)

29. srpna 2008 v 21:40 Fitness & suplementy
HMB je ve sportovní a klinické výživě hodnocen jako jedna z nejsilněji anabolicky působících přirozených látek nehrozících dopingovým skandálem.

HMB vzniká jako derivát větvené aminokyseliny l-leucin a je jeho anti-katabolickou ketokyselinou. Tzv. ketokyseliny omezují působení katabolického hormonu kortizolu, který organismus vyplavuje např. v tréninku, při tělesné zátěži a stresu.

HMB snižuje účinek kortizolu na rozklad svalových bílkovin. HMB je tedy silně anti-katabolickou aminokyselinou, snižuje dopad kortizolu na destrukci svalů, např. u tvrdě trénujících sportovců.

Hlavní efekt účinků hmb se projevuje v nárůstu svalové hmoty, zvýšení síly a snížení podkožního tuku.
HMB snižuje rozsah proteinového rozkladu, podporovaného tréninkem, výsledkem je zvýšení množství svalové hmoty a zkvalitnění její funkce. Jde o přírodní suplement se schopností zvyšovat množství svalové hmoty, nárůstu síly a snižování podkožního tuku. Blokuje tvorbu kortizolu. HMB je rovněž vhodným suplementem pro překonání stagnace v kulturistice a snížení rizika přetrénování.

Ahojky

27. srpna 2008 v 12:26 Diary
predevcirem jsem tady psala takovy sahodlouhy prispevek do deniku ale samozrejme zapomnela zkopirovat a mezi tim mi vyprsel cas takze clanek samozrejme fuc.. to me tak nastvalo ze sem uz nemela naladu to psat znova :D to je jedna vec, ktera mi vadi na blogu.cz nejvic! tohle stupidni vyprseni casu po nejakych 10ti minutach po prihlaseni..
narozky byly upne uzasny! fakt jsem si to moc uzila:) dostala sem koleckovy brusle rollerblade uz jsem je i zkousela a jsou fakt supr..slevneny z 5 tisic na dva a pul, coz je podle me docela dobry. Jiank od pritele me nejvic potesila ksiltovka nike :D od mamky sem jeste dostala adidas vonavku, a taky ten vybornej tiramisu dort, kterej teda uz bohuzel neni :D vcera sem bruslila celej den a dneska jdu zase..musim zuzitkovat volnej cas a taky to nadherny pocasi!:) vidina toho, ze sem patek sobota nedele v praci a pak jdu v pondeli do skoly me fakt nici, takze tyhlety my posledni dva dny prazdnin si chci uzit:)
musim razit! jedu jeste ne nejaky nakupy a pak na to brusleni, zatim se mejte krasne, pa<3

moje photos

25. srpna 2008 v 13:16 O mě
nove ze dneska :) nejaky pokrok snad videt je..porad je ale na cem pracovat:)
... toho bordelu v pozadi si samozrejme nevsimejte ;)

Táákže :)

24. srpna 2008 v 22:42 Diary
Je na case si poprat vsechno nejlepsi k narozeninam, ktery muzu oficialne slavit uz za necele dve hodiny ;D 21 je sice takovy divny cislo, nadruhou stranu s tim ze uz nejsem teen sem se smirila davno..vzlyk..ted uz jenom prace, prace a prace..teda, jestli uspesne dostuduju :)
v lednici na me ceka VELKY domaci tiramisu dort, ktery mi vyrobila mamka, kdyz jsem byla dneska v praci..docela prekvapko:) takze si zitra budu muset asi pridat trosku orbitreku xD jinak na poste na me ceka "balík větších rozměrů" od pritele z anglie a jeho matky..narozeninovy, ale taky darky na nase vyroci 2 roky ktery mame dnes;)..uz se nemuzu dockat az to otevru :D Na alze na me zase ceka nova fleshka takze to bude zitra velky vyzvedavani :) Matka se sestrou a jejim pritelem se mi slozi pry na nejaky ty koleckovy brusle, takze si budu moct vybrat nejaky luxusni :) mam strasnou radost!:) Zase se nejak ozvu, zatim pa!

Beijing Athletics photo mix

24. srpna 2008 v 21:44 Olympic Games 08
Jenn Stuczynski vaults to Beijing Olympics with new American record
Jennifer Stuczynski (Photo by Robert Laberge/Getty Images)Swedish hurdler Kallur to skip Paris race to focus on Olympics
Susanna Kallur (Photo by Jamie McDonald/Getty Images)Two athletics contenders compete for million-dollar prize
Blanka Vlasic of Croatia competes in the Women's High Jump during the IAAF Golden Gala at the Stadio Olimpico on July 11, 2008 in Rome, Italy. (Photo by Shaun Botterill/Getty Images)US Trials Heptathlon: Hyleas Fountain registers two more personal bests
Heptathlete Hyleas Fountain competes in the javelin throw during day two of the U.S. Track and Field Olympic Trials (Photo credit: Getty Images)Allyson Felix's dream of Beijing Olympics comes true
(L-R) Silver medalist Muna Lee, gold medalist Allyson Felix and bronze medalist Marshevet Hooker (Photo by Andy Lyons/Getty Images)Photos: Jamaica's Campbell-Brown wins Women's 200m gold
Veronica Campbell-Brown (R) crosses the finish line. (Photo credit: Chen Jianli/Xinhua)Photos: Russia's Isinbaeva retains Women's Pole Vault gold
Elena Isinbaeva competes. (Photo credit: Stu Forster/Getty Images)Photos: Russia's Isinbaeva retains Women's Pole Vault gold
Elena Isinbaeva competes. (Photo credit: Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)Photos: Russia's Isinbaeva retains Women's Pole Vault gold
Elena Isinbaeva competes. (Photo credit: Xinhua)Photos: Ukraine's Dobrynska wins Heptathlon gold
Nataliia Dobrynska finishes Women's Heptathlon 800m final. (Photo credit: Jonathan Ferrey/Getty Images)
Photos: Valerie Vili of New Zealand wins Women's Shot Put gold
Valerie Vili competes. (Photo credit: Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images) Photos: Valerie Vili of New Zealand wins Women's Shot Put gold
Valerie Vili celebrates a throw. (Photo credit: Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)
Photos: Valerie Vili of New Zealand wins Women's Shot Put gold
Valerie Vili celebrates. (Photo credit: Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)
Photos: Women's Heptathlon High Jump final
Jackie Johnson of the United States competes. (Photo credit: Stu Forster/Getty Images) Photos: Women's Heptathlon High Jump final
Aiga Grabuste of Latvia competes. (Photo credit: Stu Forster/Getty Images) Photos: Women's Heptathlon 100m Hurdles
Lilli Schwarzkopf of Germany competes. (Photo credit: Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

Photos: Women's Long Jump qualifying round

24. srpna 2008 v 21:28 Olympic Games 08
tyhle momentky jsou celkem vtipne ;D ...
Photos: Women's Long Jump qualifying round
Brittney Reese of the United States competes. (Photo credit: Clive Brunskill/Getty Images)
The Women's Long Jump qualifying round was held at the National Stadium on day eleven of the Beijing 2008 Olympic Games on August 19, 2008 in Beijing, China.
Photos: Women's Long Jump qualifying round
Tatyana Lebedeva of Russia competes. (Photo credit: Clive Brunskill/Getty Images) Photos: Women's Long Jump qualifying round
Keila Costa of Brazil competes. (Photo credit: Clive Brunskill/Getty Images)
Photos: Women's Long Jump qualifying round
Jade Johnson of Great Britain competes. (Photo credit: Clive Brunskill/Getty Images)

Photos: Czech Barbora Spotakova wins Olympic Women's Javelin Throw gold

24. srpna 2008 v 21:24 Olympic Games 08
Photos: Czech Barbora Spotakova wins Olympic Women's Javelin Throw gold
Barbora Spotakova competes. (Photo credit:Xinhua)
Barbora Spotakova of the Czech Republic has won gold in the Women's Javelin Throw at the Beijing 2008 Olympic Games with a throw of 71.42 meters.
Photos: Czech Barbora Spotakova wins Olympic Women's Javelin Throw gold
Barbora Spotakova competes. (Photo credit:Xinhua) Photos: Czech Barbora Spotakova wins Olympic Women's Javelin Throw gold
Barbora Spotakova competes. (Photo credit:Xinhua)
Photos: Czech Barbora Spotakova wins Olympic Women's Javelin Throw gold
Barbora Spotakova competes. (Photo credit: Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

Photos: Russia wins Women's 4 x 100m Relay gold

24. srpna 2008 v 21:21 Olympic Games 08
Photos: Russia wins Women's 4 x 100m Relay gold
Marilyn Okoro (R) of Great Britain and Liudmila Litvinova of Russia compete. (Photo credit: Shaun Botterill/Getty Images)
Russia took the gold of Women's 4 x 100m Relay at the Beijing 2008 Olympic Games in a time of 42.31 seconds.
Photos: Russia wins Women's 4 x 100m Relay gold
Russia's Yulia Chermoshanskaya (C) lunges to the finish line. (Photo credit: Xinhua) Photos: Russia wins Women's 4 x 100m Relay gold
Yuliya Chermoshanskaya of Russia celebrates. (Photo credit: Shaun Botterill/Getty Images)
Photos: Russia wins Women's 4 x 100m Relay gold
Russian runners celebrate after the final. (Photo credit: Xinhua)

Photos: Hellebaut takes gold in Women's High Jump

23. srpna 2008 v 23:06 Olympic Games 08
Photos: Hallebaut takes gold in Women's High Jump
Tia Hellebaut competes. (Photo credit: Xinhua)
Tia Hellebaut won the Women's High Jump gold medal with a jump of 2.05 meters at the Beijing 2008 Olympic Games in Beijing, China, August 23, 2008.
Photos: Hallebaut takes gold in Women's High Jump
Tia Hellebaut celebrates. (Photo credit: Xinhua) Photos: Hallebaut takes gold in Women's High Jump
Tia Hellebaut celebrates. (Photo credit: Xinhua)

Olympic Weightlifting Accident

23. srpna 2008 v 22:53 Olympic Games 08
From this year's Olympics, one of the worst weightlifting accidents ever! Hungarian weightlifter Janos Baranyai's first Olympics ended in agony.

Dnesek

23. srpna 2008 v 22:09 Diary
Byl sileny..prave sem se vratila z prace..navic se celej den citim nejak divne a zase sem v praci nemela skoro vubec hlad coz me docela stve. Makam v restauraci, takze si muzu objednat jakykoliv jidlo na ktery mam chut, ale ja tam proste nikdy nemam hlad :( achjo..rikala sem si ze bych vam tu mohla napsat co tak delam pres den, takovy muj den vikendovy pracovni. No moc toho neni, ale aspon pro predstavu:) ...
10:00- vstávám..
10:30- snidaně - 1 sojový rohlík se šunkou a sýrem
1 sojový rohlík s máslem a marmeládou
broskev, kus melouna, hrneček mlíka, kafe
11:00- 11:45 - rozcvička+posilko (orbitrek 20min, 150sklapovacek, 20min posilovani činky) - moje každodenní rutina, nejen víkendy..
12:30- odjez do prace, tam celodenni makačka :D
17:00- oběd - cibulačka s osmaženou houskou a eidamem
cafe latte s vanillkouvou zmrzlinou a šlehačkou
19:00- večeře - tak 4 večky,+ 1/2 krajice chleba s různými druhy sýrů (plesnivý, eidam, hermelín..), 2 černé čaje s mlíkem a medem
21:30- prijezd domů
takže takhle..s tim obědem..většinou si dávám normalní jídlo, nejen polívku..nevím, ale dneska sem nemela na nic chut.. nejvíc jídla sním vždycky k snídani, protože to mám největší hlad, potom jdu cvičit a po cvičení mi i nekolik hodin úplně stačí jenom piti... ve vsedni dny mam dost pohybu i odpoledne, vetsinou chodim na ruzny tury po okoli prahy, vetsinou tak kolem 6-8km..posledni dobou jsem zaradila i to plavani, i kdyz minule po ty hodce bez přestavky me dalsi den pekne bolely zada :) chce to cvik. ted pribydou i ty inline-ny. takze se mam na co tesit :)