Překřížení s kladkou

31. srpna 2008 v 21:19 |  Posilovani, cviky
Postavte se rovně a uchopte držadla horních kladek. Držadla přitáhněte dolů přes pas tak, aby se ruce dotýkaly. Lokty jsou lehce propnuté. Pomalu se opět vraťte do výchozí pozice. Pokud dráhu při zpětném pohybu prodloužíte až nad úroven ramen nebo hlavy, zatěžujete více ramenní kloub. Trup by měl rovný nebo mírně předkloněný. Místo, kde se vám ruce setkávají určují ohnisko zatížení svalů. Nižší dráha pohybu na úrovni pasu nebo mírně pod ním zatěžuje dolní část prsou. Vyšší dráha pohybu, která končí na úrovni hrudníku zatěžuje střední část prsou.
Překřížení s kladkou
Zatěžované svaly:
  • dolní část velkého prsního svalu
  • tricepsy, přední hlava deltového svalu
 


Komentáře

1 marty321 marty321 | Web | 24. ledna 2009 v 16:49 | Reagovat

máte rádi fitness? pak nic neřešte a klikejte na web....

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama