Upažování v předklonu

31. srpna 2008 v 20:56 |  Posilovani, cviky
Vezměte si jednoručky, předklonte se v pase. Záda jsou rovná a hlava směřuje nahoru. Pohyb spočívá v tom, že zvednete jednoručky na úroven uší a lokty jsou mírně ohnuté. Chvilku vydržte a poté se vraťte zpět do výchozí polohy. Na tento cvik není nutné používat vyšší váhy. Zatížení je na začátku pohybu malé a postupně se zvyšuje na maximum. Dráha pohybu ovlivnuje zatížení deltových svalů. Pokud je trup rovný, tak se zatěžuje zadní hlava deltového svalu. V případě mírného naklonění se zatěžuje zadní i střední hlava deltových svalů. Záda vždy rovná, nekulatit je.
Zatěžované svaly:
  • zadní hlava delt
  • střední hlava delt, trapézy, rombický a podhřebenový sval
 


Komentáře

1 marty321 marty321 | Web | 24. ledna 2009 v 16:53 | Reagovat

zajímate se o fitness? pak nic neřeště a šupejte kliknout na web...

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama