Říjen 2008

zase vubec nestiham..

22. října 2008 v 18:42 Diary
Je toho ted opravdu hodne, navic v sobotu prilita pritel takze potom uz nebudu mit cas vubec..
Novinek moc neni, snad jen ze jsem se pres muj velky odpor ke kardio treninku donutila zaradit mezi "necvicici" dny pulhodiny orbitreku a pulhodiny cviku prevazne na bricho. Coz je docela zabijacky, sem zvykla na takovych deset minut kardia a dost, vic se nedonutim. Potrebuju to ale jako sul, tak se donutit bohuzel musim. V posilce pak jedu jeden den prevazne nohy a zada, dalsi zas triceps biceps a ramena. Nevim jestli nejidealnejsi kombinace, ale nejak to zvladam.

Skola je ted opravdu narocna tak nemam moc casu, doufam ale ze se zas brzo ozvu!:)
Preju pekny zbytek tydne:)

Kliky vzadu (triceps dips)

18. října 2008 v 12:09 Posilovani, cviky
Varianta: Kliky za tělem na horní kladce
(Kliky vzadu na horní kladce)


(cable dips)
Méně objemová varianta cviku použitelná především při vyšších počtech opakování, kdy nejsou vyžadována velká závaží.
Osobně jsem tomuto cviku nepřišel příliš na chuť. Problém je s přemístěním držadla kladky do výchozí pozice, téměř jistě se neobejdete bez šikovného asistenta.
Tím netvrdím, že cvik nemáte vyzkoušet.




Kliky za tělem (dips between benches)

18. října 2008 v 12:08 Posilovani, cviky
Hodně náročný cvik vhodný jen pro pokročilé cvičence.
Startovní poloha je ve vzporu na bradlech s dlaněmi vytočenými ven, všechny prsty včetně palců směřují dovnitř (foto).
S nádechem se spouštíte mezi žerdi, lokty směřují do stran. S výdechem se vracíte do horní polohy.
Hloubku spodní polohy zpočátku opatrně "otestujte" pro možné riziko zranění při nezvládnutí cviku, či při snížené pohyblivosti ramenních kloubů a zápěstí.
Časem je možno přidávat závaží zavěšením na opasek před trup.
Zaměření: Tricepsy za spolupráce svalů hrudníku, ramen a zad.





14.rijna

14. října 2008 v 19:18 Diary
dnesek byl vcelku v pohode az na to, ze sem stihla akorat to fitko a uz nic jinyho. Ale..zase sem se naucila par novych cviku :) V tu dobu co tam chodim miva hodiny tamni trener, takze se mi obcas podari i neco odkoukat. Vim ze bych nejakou tu hodku sama potrebovala a neni to az tak drahy, ale nadruhou stranu uz skoro vsechny cviky zvladam sama vpohode, teda aspon myslim ze technicky spravne. Problem je trosku v rozlozeni cviku a tak.. Mela bych pokazdy posilovat jinou cast tela ale zas tak casto se tam nedostanu, takze kdyz 2x tydne procvicim vic partii tak by to snad nemelo vadit..
Jinak jidelnicek za dnesek porad stejne :) Jogurt s oves.vlockama, nejake ty spaldove chlebicky s eidamem, tunakem, dokonce i nejaka ta zelenina;) Sama se az divim jak to zvladam (bez sladkyho a podobne), rekla bych ze i hubnu, i kdyz nevazim se, takze to nevim jiste..

Co vy a vas den?:) Myslim ze jeden z poslednich peknych dnu..ma se dost ochlazovat:( Chtela sem jit na brusle, ale nakonec sem byla tak groggy, ze sem na to uz nemela silu.

pridavam song - Infinity od Guru Josh Project. Ta pisnicka se mi docela i libila, dokud sem k tomu nevidela ten videoklip ;D docela podprumer


13.řijna

13. října 2008 v 20:48 Diary
Dneska sem aspon stihla nejaky ten pohyb..hodka na bruslích, a ted vecer jeste takovou serku docela pekelnych cviku na bricho ktery to teda potrebuje.. jinak jsem rada ze mam novy protein=) Kilovku od Promila..snad aspon mesic vydrzi :D

jidelnicek (zhruba)

- jogurt s ovesnyma vlockama a psenicnyma otrubama, protein
- 2 pl. celozrneho chleba
- 2 mini karbanatky (fuj;) a kousek marinovaneho tofu
- jabko, par hroznu, 1/2 bananu
- tofu natural + spaldove chlebicky bio

zitra zas do posilky ... jeste sice citim trochu ruce ale zitra by to snad melo byt ok:)


tak nakonec..

12. října 2008 v 20:04 Diary
..jsem ten pohyb uz nestihla, teprve prechvili sem se vratila z prace..snad zitra
jinak dnesni jidelnicek:

- bily jogurt, banan, 1 pl. tmaveho chleba, protein
- tofu s řasou
- kureci maso 200gr + zelenina
- 60gr ovesnych vl. + psenicne otruby + bily jogurt, mliko, protein

dneska toho bylo malo, ale taky malo pohybu..

na probuzeni :)

12. října 2008 v 10:48 Diary


tak jo, jdu dnes aspon na ten orbitrek + nejaky cviky na bricho.. jinak dnesek zase v praci..ale co venku je hnusne, aspon neco vydelam;)

Vysunování nohou v lehu na zádech nízké (low leg slide up)

11. října 2008 v 23:41 Posilovani, cviky
V lehu na zádech na rovné lavici se chytnete rukama za hlavou desky či konstrukce lavice. Natažené nohy zvednete do svislé polohy kolmo k lavici. V optimálním případě jsou špičky mírně sklopeny k holením - "jdete" patami napřed.
Aktivací břišních svalů s výdechem vysunete nohy vzhůru a nadzvednete tak pánev z podložky. Jedná se o pohyb v rozsahu cca 2-3 cm, tzn. že bedra zůstávají na podložce.
Pohyb směřujete kolmo na lavici, případně pokud si cvik chcete ztížit, tak mírně šikmo od sebe. Jestliže zamíříte nohama nad obličej a ještě přidáte švih, tak jste cvik totálně "zazdili".
Zaměření: Vynikající cvik na procvičení především spodní části břišních svalů.




Sklapovačky napříč lavičky (seated knee ups, V-ups)

11. října 2008 v 23:37 Posilovani, cviky
Na první pohled trochu akrobatický cvik, ale poměrně dobře zvládnutelný. Do tréninku zařazovat až od mírně pokročilé úrovně.
Sedíte napříč dostatečně stabilní lavice, rukama se lehce přidržujete její přední hrany. Ve spodní pozici jsou trup a natažené nohy téměř vodorovně s podlahou. V horní pozici svírají trup se stehny úhel cca 90 a méně stupňů. Nohy se během přibližování k trupu ohýbají v kolenou.
Zaměření: Komplexně na břišní svaly. Významně zaměstnává i flexory kyčlí, proto je vhodné do tréninku zařadit i jejich strečink.





Předklony na horní kladce (rope forward bend)

11. října 2008 v 23:35 Posilovani, cviky

Kleknete si na měkkou podložku čelem ke kladce. V rukou přibližně ve výši ramen držíte lanový adaptér.
S výdechem provádíte předklon, pohyb vychází i z kyčlí. Po celou dobu musíte kontrolovat záda , ani v horní pozici se nesmíte nechat v bedrech prohnout. Ve spodní pozici lze přidat pokus o co největší zkrácení přímých břišních svalů - tzn. zakulatíte záda a lokty začnou mířit ke stehnům.
Pozor! Ruce a paže jsou zde pouze pasivním článkem mezi vámi a
kladkou, neprovádíte jimi žádný aktivní pohyb.
Cvik umožňuje regulovat zatížení, což je výhodou, pokud chcete zvýraznit reliéf břišních svalů. Není vhodný pro začátečníky.
Zaměření: Komplexně na břišní svaly. Při použití vyšších zátěží může vést k nadbytečnému rozvoji šikmých břišních svalů a tím přispět k rozšiřování pasu.




Dnesek

11. října 2008 v 23:28 Diary
Uz od rana nestiham. Zaspala sem, pak posilka, kde nebyli zadny lidi takze super :) A pak hnedka do prace kde sem byla vlastne az do ted.. Jsem docela vyrizena:(

Tady jeste pridavam nejake vikendove fitspo :)









Zpet:)

9. října 2008 v 19:38 Diary
Takze k tomu vyletu - asi tak: vstavala sem ve 3:45 rano, v 5:15 sraz, jeli sme do Vidne asi 5 hodin, ja sem byla cely den polomrtva s migrenou ( z toho vstavani), a na vystave, coz byl nas hlavni cil, bylo mrte lidi takze asi tak:) Jo a jeste pan ridic v autobuse poustel klimosku tak aby tam bylo max 10 stupnu takze pri dojezdo do Prahy jsem uz mela krasne natekly mandle a dneska jsem nemohla po ranu uz ani polknout. Proste vydarene:) Ale zase musim rict, ze byla sranda kdyz neberu v potaz ty ostatni veci. jeste ze je ve tride par lidi, se kteryma si rozumim a neni s nima nuda, jinak bych tam nejela vubec. Nastesti jsem si dneska si koupila nejaky kloktaci roztok a uz je mi mnohem lip.

S fotkama - nemam zadne protoze sem zjistila, ze fotak nefunguje=/ myslela sem ze jsou jen vybity baterky, ale asi je to v necem jinym heh. Takze dalsi vec na seznam k vanocum ;D

Presto sem jeste jednu fotku davam. Ze dneska..



rozhodla sem se ze anonimitu uz resit nebudu, protoze tohle neni zadny pro ana blog nebo nejaky muj second life nebo neco takovyho. Proste muj zivot, tak jak ho ziju ..

Pridavam i nejakou hudbu:)...Tenhle song je vybornej, Tiesta docela casto hrajou u nas v posilce :)


Zmeny probehly:) Jidelak ze dneska:

7. října 2008 v 17:27 Diary
snidane: bily jogurt + ovesne vlocky

svacina: 1/2 balicku kukuricniku + cottage

obed: ovesne vlocky + psenicne otruby + protein

- od 13:15 do 14:45 posilovna

-po treninku protein v mliku

svacina: bily jogurt s oves. vlockama a otrubama

vecere: 1/2 balicku kukuricniku + tunak

tak to by bylo za dnesek...zvladla jsem to pekne, vecer uz nic velkyho neplanuju, taky vzhledem k tomu, ze zitra musim vstavat ve 4 hodiny rano, protoze jedeme se skolou na vylet do Vidne. Takze pujdu spat asi brzo.. neco zkusim nafotit, protom bych to sem i dala:) Snad se brzy ozvu.. Pa!

Musim zapracovat na jidelnicku..

6. října 2008 v 20:48 Diary
Jidelnicky sem sice nepisu, ale jen pro predstavu..posledni dobou jim skoro upne vsechno a to samozrejme hlavne to, co mi chutna, takze treba zeleninu nejim vubec. Jsem na sebe trosku nastvana, protoze chci dosahnout nejakych vysledku ale proste sem prilis lina si ohledne jidla neco diktovat, protoze toho sem si uz zazila az az. Kazdopadne veci jako susenky, a sladky pecivo by v mym jidelnicku byt asi nemely ale proste sou.. Kdyz jsem si precitala blog Katky Kyptovy :) a jeji jidelnicky tak sem se za ty svy musela stydet.

Jeji napriklad:
I. raciolky(50S)
II. losos + zelenina (30B)
III. protein + burisony + špaldové pukance (40B 130S)
IV. imperial + kukuřičník (30B 80S 8T)
V. tofu + 1/2baliku rácií(30B 70S 8T)
VI. 20% eidam (34B 10T)

no muj zverejnovat nebudu, ale kdybych jedla jako ona, asi bych vypadala jinak. Docela by me zajimalo, jestli je to jeji obvykly, nebo nejaky specialni jidelak..ale podle me slozeny z moc dobrych veci. Treba to tofu- nikdy sem to nezkousela az pred par dny mama koupila domu nejaky tofu s rasou ci co, ja na to koukala docela s odporem, ale nakonec sem to zkusila a bylo to hrozne dobry :) Je to hlavne velka zasobarna bilkovin..

Btw zitra se chystam zase do posilky, uz se moc tesim. V NewYorkeru sem si koupila novy teplacky takze o radost vic :D

Tady par typu na cviky do posilky :) ....






Tak mam zase chvilku casu:)

4. října 2008 v 22:43 Diary
Mam toho ted hrozne moc, tak se omlouvam, ze moc nepisu..
Hodne skoly a prace a tak, ale porad tojeste dvakrat tydne do fitka stiham :) Mam par novinek, nechala sem se docela radikalne ostrihat :D Ale pry mi to slusi..mela jsem hodne dlouhe vlasy a ted je mam sestrihane tak po ramena. Uz mi to vadilo to nosit v culiku, takhle to vypada o moc lip a navic mi ty vlasy pri cviceni tolik nevadi ;D Jsem trosku nachcipana, ale zvladam to.. Koupila sem si vcera pernamentku do posilky takze ted budu chodit tak moc jak budu mit cas:) I kdyz ten ted mit moc nebudu..Za nejaky 3 tydny ma priletet pritel takze bych mela sehnat nejaky darky a vymyslet aspon nejaky plan co budem delat.. Jinak toho mam fakt moc ted, snad se brzo zas ozvu.
Jo a davam sem nejaky novy foto tak se neleknete ;D Pa!
jsou i veci co umim lip nez zrovna pozovat na fotkach ;) ... jinak uzijte si Britney ;) Super song..