Únor 2009

exhausted

28. února 2009 v 15:19 Diary
Dnesni trenink jsem se hodne zamerila na nohy. Musim priznat, ze driv se mi extremne svalnaty nohy nelibily a ani jsem je prvni 2 mesice vubec netrenovala. Ted tomu ale prichazim na chut:) Proste zadna partie nejde osidit, protoze by pak telo vypadalo nesoumerne a divne. Svaliky na nohou zatim zadny videt nemam ale pracuju na tom :) Uz ted jsou ale o dost pevnejsi, nez kdyz jsem s posilovanim zacala. Dnesni jidelak jedu prevazne tvaroh , protein, na odpoledne mam cottage, takze v pohode. zitra mi maji uz konecne prijit nejake penize a MOZNA to vypada ze jsem si nasla praci:)

Tady mala ochutnavka toho nejlepsiho :)


tohle me dostalo! ale uplne..

27. února 2009 v 18:56 Videa
"In May of 2008, I
decided to start dieting 21 weeks-out for my very first bodybuilding
competition, which would be on October 25th, 2008.
I was doing two
hours of cardio in addition to training each day as well as running on
no-carb days with a carb day every two weeks. It was one of the most
challenging and rewarding experiences of my life and has not only made
me stronger physically, but mentally as well.
After 21 long weeks, I finally
competed in my first competition which was the Axis Labs Natural
Colorado Open. Before I started dieting, I was 155 lbs (at 5'4") at around
20% body fat. By the time of the competition, I weighed 135 ˝ lbs at
about 7-8% body fat."





26.2.09

26. února 2009 v 14:36 Diary
Tak jsem tu zase par dni nebyla..nebylo ani moc co psat, doufam ze se vam libily videa:) momentalne ted na netu koukam po novym proteinu, protoze mi zbylo tak pul kila a asi to bude rychle pryc..mam v planu nakoupit zase nejaky kreatin, asi monohydrat..driv jsem mela jen CEE tak jsem zvedava. Dneska jsem akorat dokoupila multivitamin, cecko, zinek..uz jsem mela uplne vybrane zasoby kazdopadne se nemuzu dockat prvniho, az mi dojdou nejaky penize na ucet, docela ted prezivam jak se da a porad si hledam praci, je to docela des=/ dnesni jidelnicek zatim:

snidane: ovesne vlocky s proteinem v mliku
po posilce: banan, pomeranc, protein
obed: kure s ryzi


Extreme Weight Loss

24. února 2009 v 20:58 Videa
Tohle je hodne velka motivace, zvlast ty co valci s kily. I kdyz teda musim rict ze nekdy je vetsi problem schodit 5 kilo nez 50. Nejdulezitejsi je ale vubec zacit a potom i vydrzet. Je neuveritelny co tyhle holky dokazaly.




Amazon Women

23. února 2009 v 20:20 Videa
Dalsi zajimavy dokument a velka motivace.










mimochodem pro ty, ktere by to zajimalo, tady je vycet vsech dokumentu ktere byly v ramci "Secret Lives Of Women" natoceny. Je jich hodne a vsechny zni zajimave! Urcite by se spousta z nich dala najit na youtube.. Ja mam ted rozkoukany dokumet "extreme plastic surgery". hehe no myslim ze mam s timhle poradem zase na dalsich x hodin na youtubu vystarano :D

23.2.09

23. února 2009 v 19:50 Diary
Tak dneska super trenink. Nemuzu si na nic stezovat. Mela jsem nejak prehnane moc energie, snad bych byla schopna dat i dva treninky po sobe:) Jidelak bych rekla docela ok..

snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama, platek chleba s vajickem (40 B)
svacina: po treninku platek ananasu, kiwi, pulka jabka, protein ve vode (25 B)
obed: bily jogurt 400gr s ovesnyma vlockama (25 B)
svacina: tofu natural 100gr s brokolici 120gr (20 B)
vecere: tunak ve vlastni stave 130gr, platek chleba (32 B)

23.2.-29.2.09

23. února 2009 v 14:49 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:90min
kardio:5 min stepper
hrudnik: benchpress (40kg,30kg,20kg), tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), peckdeck (15kg)
biceps: zdvihy velke cinky (osa+5kg), kladiva (7kg) jc, pritahy spodni kladky (20kg), izolovane bic. zdvihy (5kg jc)
lýtka: vypony na leg pressu (70kg) 15 x 5
kardio:30 min stepper
utery:

streda:
ctvrtek:
posilka:90min
kardio:5 min stepper
zada: mrtvy tah (40kg), pritahy velke cinky v predklonu (30kg), veslovani (25kg), stahovani kladky pred hlavu(22,5)
ramena: predpazovani s velkou cinkou, rozpazky(4kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
bricho: sklapovacky 3 x 30 x 10 zvihu nohou na empiru
patek:
sobota:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: predkopavani v sede (15kg), legpress (70kg)
triceps: tlaky s velkou cinkou vleze(osa+5kg), stahovani kladky(15 kg), pullover(7kg)
lýtka: vypony na leg pressu (70kg), vypony na stroji
kardio:10 min rotoped
nedele:

22.209

22. února 2009 v 17:02 Diary
Cim zacit..no asi tak ze jsem zacala teprve az ted fungovat po te vecerjsi kalbe. Celkem dost jsem toho vypila, asi celou lahev vina:/ Moc radost ze sebe nemam, ale nadruhou stranu mi bylo dneska tak spatne ze jsem ani nemela chut na sestrin narozeninovy dort :) Jedu ale dal stejne jidelnicky, nesmim to ted pokazit, zitra posilka, uz se tesim :) koupili novy bezici pas, tak bych ho chtela vyzkouset. I kdyz stepper me stejne asi bavi nejvic.

snidane: protein s ovesnyma vlockama, bily jogurt (45 B)
svacina: 2 platky celozrnneho chleba
obed: trocha curry ryze (tak 2 lzice), rajce
svacina: cottage s rajcetem (26 B)
vecere: tvaroh s bilym jogurtem (40 B)


21.2

21. února 2009 v 13:12 Diary
Tak dneska bych mela jit na nejou akci se sestrou, slavi narozky..moc se mi tam ale zatim nechce, uvidime :)
17:45...Ted jsem se vratila z prochazky se sestrou venku, teda! myslela jsem ze cestou pojdu, zkuste si nekdy tahnout stary vyvyklany kocar s 10ti kilovym ditetem zavejemi 3 kilometry..myslim ze to za dnesni posilko vydalo dostatecne :D jsem mrtva

snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama, 2 male platky celozrnneho chleba (35 B)
svacina: cottage 200gr s rajcetem (26 B)
obed: 100gr tofu natural s paprikou, kefir (25 B)
svacina: vanicka a pul tvarohu rozmixovanyho s 1 kiwi, platek celozrnneho chleba (45 B)


jsem vyrizena..

20. února 2009 v 17:35 Diary
Uplne.:) Dobry trenink, teda az na to ze se mi porad ozyvaji ty spodni zada a uz je to opravdu neprijemne takze pristi tyden asi zajdu k ortopedovi..jinak i jidelak docela good, uvidim co priveze mama z nakupu, dneska sachry moc neresim, byl trenink, takze si muzu doprat :)

snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama (35 B)
svacina: 2 celozrne platky chleba s vajickem, bily jogurt (8 B)
obed: 1 a pul vanicky tvarohu s ovesnyma vlockama (45 B)
po posilce: jabko, grep
svacina: protein ve vode a ovesnyma vlockama (25 B)
vecere: 2 celozrnne kaiserky, kousek eidamu (15 B)


19. 2

19. února 2009 v 19:17 Diary
Tak dnesek zase prospany ve skole:) Psychicky se pripravuju na zitrejsi masakr v posilce :) Pristi tyden jsou jarnaky takze to planuju tak tri treninky.. Jinak s tim jidelakem jsem zase trosku zabojovala, sice mam vecer porad hlad, ale asi si budu muset zvyknout...vyrazuju sacharidy po 4 odpoledne.

snidane: Protein v mliku s ovesnyma vlockama (35 B)
svacina: kruti prsni sunka 120gr s kaiserkou, bily jogurt albert 150gr (35 B)
svacina: tvarohova svacinka, celozrna rolka (12 B)
obed: (uz po 4) 3 bilky, jeden zloutek (amoletka) (15 B)
vecere 300gr file treska (50 B)

je 19:15 a chcipam hlady..snad to do vecera vydrzim :D


Achjo tak i ta Kacka to bali :(

18. února 2009 v 18:58 Diary
To me mrzi.. dalsi z mych oblibenych blogu ktery konci.. Kdybych si tu nepsala pro prehled ty treninky tak to snad zabalim taky :D

Tak teda zase nejake aktualni foto..

18. února 2009 v 17:46 O mě
Pro ty, ktere to zajima :) Moc se omlouvam za kvalitu fotek, jsem ted bez fotaku a protoze jsem neprisla ani na to jak pouzit samospoust u webky, tak jsou tyhle fotky vlastne screenshoty z videa, proto tak rozmazane a podobne. Taktez to osvetleni spise ubira na vzhledu nez pridava, ale ja na to proste nemam trpelivost takze doufam ze to takhle staci :)

17.unora

17. února 2009 v 18:15 Diary
S temi mrtvymi tahy( a v podstate i benchem)- nevim porad presne jak to pocitat, tim myslim jestli vysledna vaha zapocitava i tu tyc (20kg) nebo ne? Ja to do toho zapocitavam. Jinak to nejsou zadna maxima, spis jsem hodne opatrna protoze nalozeni si hodne je docela o zraneni, a ja si porad tou technikou nejsem 100%ne jista, ani nepouzivam opasek nebo trhacky, takze tyto vahy jsou pro me opravdu docela nizke a taky proto mi dovoluji delat kolem 7mi opakovani na zhruba 5 serii.

Jinak dnesni jidelak pro fitnessku ;) (a taky protoze se mi poved:D) tak zverejnuji :

snidane: protein v mliku, ovesne vlocky
svacina: bily jogurt (400gr) s trochou ananasu a ovesne vlocky
posilka-jedna musli tycinka behem treninku, jinak bych asi padla :)
po treninku- kolecko ananasu a 1/2 jabka, po dalsi hodine protein ve vode
obed: 1 cele vejce + jeden bilek smichane s ovesnyma vlockama (amoletka)
svacina: dusena zelenina se 100gr tofu natural
pred spanim: tvaroh (pulka, nebo cely,podle hladu)

...jo a rikala jsem si, ze jsem uz dlouho nepridala fotecky..tak mozna v nejblizsich dnech zase nejake pridam:) Pokud se mi teda podari neco nafotit :D

16.2.09-22.2.09

17. února 2009 v 15:04 Treninkovy denik
pondeli:

utery:
posilka:90min
kardio:5 min stepper
zada: mrtvy tah (35kg, 40kg), pritahy velke cinky v predklonu (30kg), veslovani (20kg), stahovani kladky pred hlavu(22,5), pritahy jc k pasu(10kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(4kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
hamstringy:mrtvy tah, zakopavani vleze

na kardio uz nezbyly sily..snad priste..
streda:
ctvrtek:
patek:
posilka:70min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: predkopavani v sede (10, 15kg 5 x 10), legpress (60kg,70kg 6 x 10)
triceps: tlaky s velkou cinkou vleze(osa+5kg), stahovani kladky(12,5, 15 kg), pullover(10kg)
bricho: zkracovacky kombinovane se zvedanim kolen na empiru. (30 zkrac. x 10 pritahu x 5)
sobota:
nedele:

Supersize She - Joanna Thomas

16. února 2009 v 17:43 Videa
Dokument mapujici cestu jedne ze 70 svetovych profesionalnich kulturistek, Joanny Thomas (UK) pres vysilujici pripravy az na soutez Ms Olympia (2004). Myslim ze to dost dobre zahrnuje vsechno, o cem to vlastne je. Proste sila..

1/5
2/5
3/5
4/5
5/5


Supr trenink:)

15. února 2009 v 15:42 Diary
neni nad to vychytat si casy v posilce tak ze tam neni moc lidi a jeste k tomu se dostat i na stepper ktery je skoro porad obsazeny:) mela jsem zase po par dnech do cviceni chut, jinak se neda rict ze bych ted mela nejaky euforicky obdobi radosti. Spis naopak. Vcera jsem nad tim tak premyslela a je to z 50% pocasi, ktery je vylozene na depku jak delany, a z 50% prace, teda prace kterou si nemuzu porad najit. Ale snazim se na to moc nemyslet, jen opravdu doufam ze si stihnu neco vydelat do leta abych pak mohla tak na 14dni vypadnout s pritelem k mori, protoze to je neco na co se tesim cely rok..





wow!

13.unora

13. února 2009 v 16:19 Diary
Tak dnes zase po delsi dobe pisu jidelak a pohyb. Rano jsem se vazila, ani ne po 14ti dnech a mam dve kila dole (64,5kg). trochu se ted drzim zkratka, i kdyz jsem ted nemela moc kardia, jidelnicek je stejne 80% prace.

snidane: proteinovy kokteil s mlekem, pulkou bananu a ovesnymi vlockami, musli tycinka
po treninku: protein, bily jogurt s musli, kolecko ananasu
obed: kureci 200gr s rajcaty a brokolici

(v netreninkovy dny jsem uz veskery rychly sacharidy a curky vypustila, dovolit si to muzu jen kdyz se chystam do posilky a nebo po .. jinak jim tak max 1 kousek ovoce denne, ale spis vubec)

Coleman o bolesti svalu

11. února 2009 v 21:45 Posilovani, cviky
Vsiml jsem si, ze hodne zacinajicich, ale i pokrocilych kulturistu si stezuje na bolest svalu. Tento pocit, dukaz kvalitne odvedene prace v posilovne, se jim potom stava duvodem i omluvou k vynechani treninku.

Pritom bolest predstavuje neoddelitelnou soucast kulturistickeho zivota a je spolehlivym indikatorem efektivnosti treninku. Jednoduse receno, kdyz sval po treninku boli, vase usili se neminulo ucinkem.
Samozrejme, je nevyhnutelne rozeznat mezi pozitivni bolesti chapanou jako nasledek tvrdeho treninku a bolesti vyvolanou zranenim. Rozlisit tyto dva druhy bolesti je jednoduche:

Bolest jako nasledek zraneni totiz vyrazne omezi vasi schopnost pouzivat obvykle vahy pri nasledujicim treninku partie, kterou vnimate jako bolestivou. jestli je vsak bolest jen dusledkem kvalitniho treninkoveho usili, budete schopni cvicit se svymi obvyklymi vahami.
Po letech treninku jsem prisek k zaveru, ze cim jste silnejsi, tim mene chapete bolest jako prekazku. Ne, ze byste ji nevnimali, ale jste schopni ji potlacit a kvalitne odtrenovat. Cela ma odysea, pres titul amaterskeho mistra sveta az k titulum Mr. Olympia byla provazana bolesti a ja jsem se ji naucil mit rad, protoze me ubezpecovala o spravnosti meho pocinani.

Vybudovani tvrdych a vuci bolesti odolnych svalu vyzaduje nekolik let pravidelneho treninku.
Jednou z pricin nadmerne bolestivych svalu je nizka frekvence treninku. Pri nedostatecnem cviceni jednou za cas se svaly nikdy dostatecne neprizpusobi treninkove zatezi a vy nikdy neprekrocite zacatecnickou uroven. Vysledkem techto obcasnych "exkurzi" do posilovny bude akorat zvyseni mnozstvi kyseliny mlecne ve svalech a nasledna prudka bolest. Takto zatizene svaly sice potrebuji odpocinek, ale hodne kulturistu tento fakt zneuziva jako obhajobu nedostatku svych treninku.

Domnivam se, ze maximalni doba mezi dvema treninky te same svalove partie je tyden, ja sam vsak uprednostnuji kratsi casovy interval. Taktez byste meli cvicit aspon ctyrikrat do tydne - opet davam prednost vetsim treninkovym davkam.
Jedinou cestou ke zmirneni potreninkove bolesti je na ni telo adaptovat. Z tohoto duvodu pouzivejte pri jednotlivych cvicich treninkove metody jako jsou vynucene opakovani, opakovani ve zkracenem rozsahu pohybu, sestupne serie a superserie, ktere vam umozni pokracovat v serii za hranici bolesti. K prekonani psychicke bariery, kterou bolest v pocatcich muze predstavovat akceptujte fakt, ze tento pocit je potvrzenim vaseho treninkoveho usili, ktere se projevi novymi prirustky na sile a objemu.

Jednoduse, naucte se milovat bolest.



text: Ronnie Coleman