Březen 2009

30.3.-5.4.09

30. března 2009 v 21:45 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:60min
kardio:5 min stepper
zada: pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg, 35kg) veslovani (25kg), stahovani kladky pred/za hlavu(25kg), pritahy jc k pasu(13kg)
biceps: zdvihy velke cinky (osa+5kg), kladiva (7kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)
bricho: sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru
lýtka: vypony na leg pressu (90kg)
utery:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: drepy na multipressu (20kg, 30kg, 25kg v seriich cca 2x8), legpress (80kg, 95kg, 90kg v seriich cca 3x8), predkopavani v sede(15kg)
hamstringy: zakopavani v leze(10kg), mrtvy tah(30kg(4x10)
streda:
ctvrtek:
posilka:60min
kardio:5 min rotoped
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), protismerne kladky (10kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
+ PLAVANI 30min
patek:
INLINE BRUSLE 60min
sobota:
nedele:



27.3.09

27. března 2009 v 18:14 Diary
Holky diky za komentare, jsem rada ze je tu zase trochu zivo a ze mam s kym resit jidlo a posilku :D Dneska to byl super trenink, nebylo ani moc plno a hrali dobre..Me hrozne stve kdyz tam prijdu a treba hrajou neco nudnyho v radiu to je celkem demotivujici..ale vetsinou pusti nejake dobre CD :) Tak premyslim, jak to budu zvladat ten pristi mesic, ale uz se hrozne tesim :) Mame super novy kardio stroje a i bezici pas, ale s tim zatim nevim moc jak zachazet takze asi zvitezi stepper. Co mate nejradeji vy? Mne prijde rotoped hrozna nuda a boli z toho zadek ( i dkyz taky hodne zalezi na kvalite stroje)... Myslim ale ze nejakych tech par hodin kardia mi urcite pomuze, ted ho dost vynechavam, setrim sily na ten dalsi mesic nez se do toho pustim. Snad mi ten optimismus vydrzi :)



26.3.09

26. března 2009 v 12:58 Diary
Tak mam zase chvilku cas pisnout. Rozhodla jsem se ze si od pristiho mesice koupim casovou permanentku misto vstupove, protoze to vyjde jen o neco malo draz a budu tam moct chodit kazdy den misto jen 3x tydne, coz mi prijde mi dost malo. TIM PADEM budu mit vice sil do treninku:) ktery si tydne rozdelim na 4 nebo 5 silovych treninku a 3 kardia. Ty treninky pro me budou daleko mene narocne vzhledem k tomu ze se budu moct soustredit treba jen na jednu az dve svalove partie, takze i kdyz to zni jako ze je toho moc, tak to pro me bude daleko prijemnejsi nez muset toho zvladnout tolik najednou.

Myslim ze mam ted vice motivace, nez kdy predtim. Delam totiz porad pokroky ve vahach a to me moc tesi:) tak pred mesicem jsem zacala pridavat a ted po tom co jsem najela pred par tydny na kreatin je to jeste o dost lepsi. Musim rict ze na me (asi taky ne na kazdeho) to funguje uplne bezvadne, zvetsila se mi sila i vydrz, a to jsem ani nenabrala moc vody, coz je u monohydratu normalni. Takze uz aspon vim, ze nema cenu vyhazovat za drahy ethyl ester nebo krealkyn ktery jsem teda jeste nezkousela. Snad bych mohla uz jen dodat ze by to chtelo nejakeho partaka do posilky:D Kamosku nebo kohokoliv kdo by me trochu podporoval, nebo treba jen pokecal pri kardiu. Precejen se nenajde moc obdivovatelu svalu a fitek mezi holkama, coz je skoda. Aspon ze mne osobne motivace neschazi a do posilky se tesim pokazde, kdy tam jdu, i kdyz vim, ze mam pred sebou jeste hodne prace nez budu sama se sebou spokojena, ale fitness a posilovani je opravdu neco co me hodne bavi, prave protoze je to sport, ve kterem vsou VZDY (i kdyz ne hned) videt vase vysledky. Ty vysledky jsou plodem vasi prace a vaseho usili a nikdo vam je uz nemuze vzit.

Musim rict ze uz se strasne tesim na teplo a slunicko az vyrazim zase na brusle a trosku si zabehat, mit vic aktivit nez jen cinky:) To mi pres zimu hodne schazelo..ale snad uz to poradne jarni pocasi prijde brzy:) Ted uz musim bezet zase do skoly, tak se zatim mejte krasne, snad se zase brzy ozvu, pa

23.3.-29.3.09

24. března 2009 v 19:10 Treninkovy denik
pondeli:

utery:
posilka:120min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: sikmy legpress, horizontalni legpress, predkopavani v sede
hamstringy: zakopavani v leze, mrtvy tah
lýtka: vypony na leg pressu
triceps: uzky benchpress, tlaky s velkou cinkou vleze(osa+5kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(10kg)
streda:
ctvrtek:
patek:
posilka:75min
hrudnik: benchpress (30kg 2x10, 25kg 3x 7,20kg 2x 10), tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), peckdeck (15kg, 17,5kg), stahovani protismernych kladek (7,5kg, 10kg)
ramena: pritahy velke cinky k brade (osa+5kg), rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg), predpazovani s jc (5kg)
bricho: sklapovacky na lavici, zvihu nohou na empiru
sobota:
nedele:

Ahoj holky

22. března 2009 v 9:56 Diary
Pekny vikend preji :) Doufam ze si ho uzivate jinak nez ja - pracovne. I kdyz i to stalo docela za to:D Uz jsem vam rikala ze je to hostesing pro jednu seznamovaci agenturu, ale nerikala jsem vam ze tahle agenura seznamuje i gaye :D takze jsme v patek vnoci prolezali gay kluby a zkousely registrovat na seznameni kluky :) Ale byla to vazne pohoda, uzila jsem si to. Navic mi tenhle vikend vydelal na dalsi mesic posilovny takze jsem rada :) Ted jsem se nejak probrala, jdu na snidani a pak na trenink. Jdu se jeste kouknout na vase blogy.. Zatim pa

omlouvam se..

19. března 2009 v 22:48 Diary
ze tu ted moc nejsem.. neni to vse zrovna ok..ty vztahy:) vsak vite..bohuzel v tomhle pripade nepremysli o rozchodu se mnou ten druhy..proste jsem nasla nekoho kdo je mi docela blizky a ted nevim moc co delat, co me ale ceka ukaze osud ..
Zitra nejdu do skoly, dam posilku a bezim do prace..uz se moc tesim:) zitra napisu, preju pekny vecer vsem!

16.3-22.3.09

17. března 2009 v 19:27 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: sikmy legpress, horizontalni legpress, predkopavani v sede
hamstringy: zakopavani v leze, mrtvy tah
lýtka: vypony na leg pressu
utery:

streda:
ctvrtek:
patek:
posilka:90min
kardio:5 min stepper
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), peckdeck (15kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
+ bricho
sobota:
nedele:
posilka:90min
kardio:5 min stepper
zada: pritahy jc k pasu(13kg), pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani (25kg), stahovani kladky pred/za hlavu(22,5), stahovani kladky ve stoje
biceps: zdvihy velke cinky (osa+5kg), kladiva (7kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)



ahojky..

14. března 2009 v 21:37 Diary
Tak jak se vam dari o vikendu? ja se celkem drzim, aspon s tim jidlem..zachvili je tu jaro a ja opravdu chci par kil dolu :-) a nejakej nove pekne obleceni... Dnes v posilce jsem docela zamakala, jen tak dal :-)


snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama, kiwi
svacina: nic
obed: kruti prsni rizek s paprikou
svacina: bily jogurt a par krehkych platku, protein
vecere: tvaroh 250gr

2 vecere asi protein

patek 13tého

13. března 2009 v 19:27 Diary
Byl pro me stejne tragicky jako vcera, aspon co se dopravy tyce :-) tramvaj prejela vyhybku a tak jela nekam uplne jinam zrovna kdyz jsem to nejmin potrebovala :-) ale takovy vec se mi stavaji porad takze to neresim. Jinak prace mam na pristi vikend spousty, tak jsem rada.. Ani jsem vam nerekla co to je.. je to hostesing pro jednu seznamovaci agenturu.. takze holky pokud je vam vic jak 26 a nezadane, muzu si vas napsat ;) Z treninku me dnes nic neboli tak zitra rano padim do posilky :)

dnesni jidelak:

snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama, musli tycinka :-)
svacina: rajce, platek tmaveho chleba
obed: kruti steak prirodni
svacina: bily jogurt s ovesnyma vlockama a pul rohliku



pozor na zraneni :-)


to s tema miminkama je super :-)

pekny vecer:)

11. března 2009 v 21:00 Diary
tak mam za sebou zase perny den, nasla jsem si novou praci:) takze jsem happy:) akorat jak jsem uz x let nebyla nikde ve svem "pracovnim" obleceni tak je to znat. Vsechny kosile jsou mi pres ramena a prsa maly, o rukavech ani nemluvim :) Takze musim se hodne ohanet a doplnit satnik. Dnes jsem jidlo totalne nestihala a je to videt. Snad se zitra polepsim.

snidane: protein v mliku
svacina: 2 platky celozrnneho chleba
obed: zeleninovy salat
svacina: tvaroh
vecere: cocka s vajecno omeletou

9.3.-15.3.09

9. března 2009 v 18:06 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:50min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: legpress, predkopavani v sede
hamstringy: zakopavani v leze
utery:

streda:
ctvrtek:
posilka:90min
kardio:5 min stepper
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), peckdeck (15kg)
lýtka: vypony na leg pressu
kardio:30 min stepper
patek:
sobota:
posilka:120min
kardio:5 min stepper
zada: pritahy velke cinky v predklonu (30kg), veslovani (25kg), stahovani kladky pred hlavu(22,5), pritahy jc k pasu(10kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
+ bricho
kardio: stepper 40min !!! :)
nedele:
posilka:60min
kardio:5 min rotoped
triceps: tlaky s velkou cinkou vleze(osa+5kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(7kg)
biceps: zdvihy velke cinky (osa+5kg), kladiva (7kg)

8.brezna

8. března 2009 v 19:20 Diary
Tak i dnes jsem zkoncila ve fitku u kamosky a daly jsme spolecny trenink, byla celkem sranda:) Ona do posilky nechodi, jen na stenu, takze cinky kilovky byly az az :)
Objevila jsem u nich dalsi uzasny stroj, ktery jsem snad nikdy nevidela, do ktereho si sednete a delate v nem sklapovacky. Docela narez:) neco takovyho jako tady na obrazku akorat se u toho zvedaji soubezne i nohy..

6.3. Hardcore Leg Workout

6. března 2009 v 20:14 Diary
Dnes jsem se trochu potrapila u kamosky ve fitku, kde dela za barem. Super trenink:) Maji uplne luxusni legpress, pohodlny vypolstrovany sedadlo, supr sklon. Dala jsem na nem o 20kg vic, nez s cim obvykle cvicim!! A to se stejnym poctem serii a opakovani...
Jidelak v pohode:) Akorat ted na vecer jsem to tak trochu splacala protoze uz jsem mela strasny hlad, po treninku jsem se jeste asi hodku zdrzela a cesta domu dalsich 40min. pridavam dalsi vtipne videjko:) Tohle je ale uplny masakr..


Vtipne video

5. března 2009 v 20:15 Videa
tak tohle me HODNĚ pobavilo :D


Zase zpet..:)

5. března 2009 v 17:17 Diary
Dnesek byl opravdu docela hekticky..rekla jsem si ze pujdu rano do posilky, ale abych to stihala pred skolou, musela jsem si docela privstat. nevim jestli to bylo tim, ze to bylo hned po ranu, nebo jsem se dostatecne nenajdela, nebo vse dohromady, ale asi po hodine se mi udelalo tak spatne ze jsem nemohla pokracovat. V ty prvni skoro hodine jsem odcvicila zada a ramena uz nic moc:( chtelo to jeste tak pulhodinku, ale proste jsem nemohla. Bylo mi na zvraceni. Asi blba hladina cukru v krvi. Od ty doby jsem toho uz moc nesnedla, protoze jsem nemela hlad...

snidane: protein ve vode, ovesne vlocky
svacina: po posilce vymackana mandarinka
obed: 2 slunecnicove rohliky
svacina: bily jogurt, platek celozrneho chleba
vecere: tofu natural s 1 bilkem a kouskem eidamu.

2.3.-8.3.09

5. března 2009 v 17:09 Treninkovy denik
pondeli:

utery:
posilka:90min
hrudnik: benchpress (30kg 2x10, 25kg 3x 7,20kg 4x 10), tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), peckdeck (15kg), stahovani protismernych kladek (10kg)
biceps: zdvihy velke cinky (osa+5kg), kladiva (7kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)
kardio:20 min stepper (200 kcal)
streda:
ctvrtek:
posilka:60min
kardio:5 min stepper
zada: mrtvy tah, pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani (25kg), stahovani kladky pred/za hlavu(22,5), pritahy jc k pasu(10kg)
ramena: pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
patek:
posilka:70min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: predkopavani v sede (20kg), legpress (80kg)
hamstringy: zakopavani vleze (10kg)
lýtka: vypony na leg pressu (80kg)
sobota:
nedele:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
triceps: tlaky s velkou cinkou vleze(osa+5kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(7kg)
biceps: zdvihy velke cinky (osa+5kg), kladiva (7kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)
bricho: sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru

3.března

3. března 2009 v 15:30 Diary
Dneska mi prisla zasilka z 4fitness. Zatim mam tak do konce tydne proteinu dost, az nacnu ten jejich tak vam poreferuji :D Vybrala jsem si prichute karamel a coko a nemuzu se rozhodnout ktery si do toho zamichat. Na karamel jsem cetla hodne dobre recenze:D nevyuzity zbytek pujde asi do tvarohu. nejspis to nebude takova mnamka jako cytosport, ale co byste chteli za ty penize..
Dnes se mi moc do posilky nechtelo, ale uz jsem to doma nemohla vydrzet. Jidelak zatim good:)

snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama
svacina: bily jogurt s oves. vlockama
svacina: -- posilka (protein, glukopur)
obed: pangas s platkem celozrnneho chleba
vecere: 1 zluta paprika, par krehkych platku, eidam

Nikki Fuller and Carla Haug on "The Other Half"

2. března 2009 v 23:39 Videa
Docela me prekvapuje, kolik kulturistek s posilovanim zacalo po tom, co si prosly anorexii, nebo bulimii. Jak ta slecna na tech videich pred soutezi a po, tak i v tomhle pripade jedna z nich mela v minulosti bulimii a docetla jsem se i o dalsich pripadech. Je to hrozny extrem prejit z jednoho do druheho ale nadruhou stranu pro me uplne pochopitelne. Jsou to proste lidi, co kdyz s necim zacnou tak to chteji dostat do extremu, jinak je to nenaplnuje. To jsem presne i ja... rozdil je akorat v tom, ze zivot s ppp vas ubiji kdezto cinky uplne nabiji :)


Natural Bodybuilder Joanne Stewart

1. března 2009 v 22:27 Videa
Moc sympaticka slecna ktera rozhodne nevypada na to, ze ji tahne na padestku! Jeji postava je dokonala.