Duben 2009

Zase zpet :)

28. dubna 2009 v 23:10 Diary
Ahojky holky, taky jste ted cely dny venku? Ja ted kazdy den jezdim na bruslich a muzu rict ze je to super jako kardio, docela makacka a pritom se na to clovek tesi. Bavi me taky pozorovat ty lidi kolem sebe, muzu vam rict, podle toho co tam vidim jezdit, ze tak 80% a to i dost stihlych holek ma silenou celulitidu! Nestacila jsem se divit..
Jsem rada ze mam ted dny docela zaplneny pohybem a jinyma vecma, nezbyde moc casu na jidlo a tak jim v podstate jen tolik, kolik stihnu a to mi staci.. taky jsem si koupila nejaky novy tilka, z toho jedno do posilky a jsem nadsena:) zitra musim hupsnout na vahu, docela by me zajimalo, jestli to jde trosku dolu, protoze pohybu mam fakt mraky, doufam ze tak za mesic timhle tempem by to uz do plavek byt mohlo:)

Koukate se ted na tu novou soutez v hubnuti s Katerinou Cajthamlovou? Docela me dostava, jak lidi o hubnuti nic nevedi.. ale bavi me se na to koukat :) Akorat jsou na ne moc meky, ja bych je poslala behat do terenu dokud by nevypustili dusi :D To co jsem tam videla jak se tam prevalujou nekde u televize, to je opravdu smesne =/ ale co muzete delat s nekym kdo vazi 150kilo, v zivote se nehejbal a nechce do toho vynalozit jakykoliv usili:/

BTW Kata Kyptova ma na myspace nova fota, moc pekne :) jdete se podivat http://www.myspace.com/kyptovakatka

27.4-3.4.09

27. dubna 2009 v 21:55 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:60min
kardio:5 min rotoped, 5 min veslovani
zada: pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani na spodni kladce (25kg,30kg), stahovani kladky pred/za hlavu(30kg), pritahy jc k pasu(13kg)
biceps: pritahy spodni kladky(20kg), tlaky s velkou cinkou (osa+5kg), kladiva (7kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)

+ 40min inline brusle
utery:
posilka:70min
kardio:5 min stepper
kvadriceps: drepy na multipressu (20kg, 25kg, 30kg),legpress (80kg,70kg,60kg)
hamstringy: mrtvy tah (40kg, 30kg)
bricho: sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru

+ 60min inline brusle
streda:
ctvrtek:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), protismerne kladky (10kg), peckdek (20kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), predpazovani s kotoucem (10kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
patek:60min inline brusle
sobota:
nedele:

ahojky:)

25. dubna 2009 v 14:12 Diary
uz jsem tu zase chvili nebyla..nebylo ani moc casu, ale je vikend tak jsem si rekla ze se zase ozvu:) Uterni trenink jsem dost prehnala a tak me bolely mimo teda tech lytek, ktery me zabijej uz vic jak tyden (uz nevim co s tim)tak i kvadricepsy takze jsem nemohla delat totalne zadne kardio, az dnes jsem se dostala na brusle. Ale ty lytka, to je mazec, je to stale z toho behani minuly tyden. Pocitam ze to bude jeste tak tyden bolet tak nevim, kdy se zase k behani dostanu, ale bavi me to, tak doufam ze brzy :) momentalne mam problem i sejit schody takze to na pristi tyden moc nevidim. Mimo to pritel prilita pristi sobotu a ja pro nej krome lahve vina nic nemam takze musim projet nejaky obchody, do toho jeste prace, bduu toho mit opravdu hodne. Co vy? jak to zvladate? jeste ze apson ta skola zatim neni tak narocna, ale od poloviny kvetna to zacne:( mam se nac tesit! ted se vypravuju do centra, chtela bych si koupit nejake pekne letni tricko, pokud mozno bez raminek, aby se mi opalily ramena :D venku uz to na opalovani je :) preju vsem pekny vikend! snad se zase brzy dostanu na komp a napisu :)

pomoc

21. dubna 2009 v 19:37
mama prave dorazila z nakupu a samozrejme nezapomnela koupit pytel cerstvych slunecnicovych rohliku a muj oblibeny lamankovy chleba;) budu muset hold zatnout zuby a dat si k veceri knackebrot, nechci si dnesek zkazit po tom co jsem dorazila z docela vysilujiciho treninku. (Aby toho nebylo malo, automat na jidlo ve skole mi dneska misto jednoho balicku susenek bebe vyplivnul rovnou dva :D) jak mile.. Dnes jsem zase po dlouhe dobe byla u nas v posilce co jsem driv chodila a musim rict ze mi to o dost vic vyhovuje v te mensi na palmovce, (jak tam pracuje kamaradka), kam uz chodim mesic. je to sice daleko, ale je tam celkem chladek, nesviti tam slunce (dnes jsem myslela ze umru vedrem :/ slunicko mi pekne vypalovalo diru do oci protoze vetsina stroju je proti oknu) ale nejlepsi na tyhle druhy posilce je, ze tam nejsou skoro zadny lidi. Uz jsem si nejak tak za ten mesic zvykla ze kolem me nikdo neni, mam na cviceni svuj klid a podobne. Nejhorsi je kdyz se musi clovek stresovat ze si s cinkama nikam nesedne, ze s nima zrovna nekdo cvici, ze je permanentne u stojanu s velkyma cinkama obsazeno a na benci uz vubec..
Jinak dnes se mi podarilo najit uplne super nove kalhoty!:) mam z nich strasnou radost, protoze me nikdy zadne kalhoty nesedi a musim je schanet strasne dlouho ale dnes jsem se divala po necem uplne jinem a natrefila jsem na ne :) Jeste nejake nove kratasy a tilko a mam zase na cas vystarano ;)

20.4.-27.4.09

20. dubna 2009 v 17:16 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:75min
kardio:5 min rotoped, 5 min veslovani
zada: pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani na spodni kladce (25kg,30kg), stahovani kladky pred/za hlavu(30kg), pritahy jc k pasu(13kg)
triceps: kliky na bradlech, uzky benchpress, tlaky s velkou cinkou vleze(osa+10kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(10kg)
bricho: sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru

+ 60min inline brusle
utery:
posilka:70min
kardio:5 min stepper
kvadriceps: drepy na multipressu (20kg, 25kg, 30kg),legpress (80kg,70kg,60kg)
hamstringy: mrtvy tah (40kg, 30kg)
biceps: pritahy spodni kladky(20kg), tlaky s velkou cinkou (osa+5kg, 10kg), kladiva (7kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)
dnes na nohy jen objemove cviky s hodne seriiemi...
streda:
ctvrtek:
patek:
posilka:60min
kardio:5 min rotoped
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg,10kg), rozpazky s jc vleze(5kg), protismerne kladky (10kg), peckdek (20kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), predpazovani s kotoucem (10kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
sobota:60 MIN INLINE BRUSLE + BRICHO (sklapovacky, cviky s micem)
nedele:60 MIN INLINE BRUSLE

19.4.09

19. dubna 2009 v 16:32 Diary
Tak jsem se prave vratila z adrenalinove jizdy na inlinech :) Adrenalinove proto, protoze to bylo chvilema celkem o zivot predjizdet ty pomalejsi a uhybat tem co predjizdeji z protismeru (jezdim celkem rychle a mam i rychle brusle takze to pomaleji nejde) ale prezila jsem to ve zdravi a najezdila jsem toho celkem dost. 4 a pul kolecka na ladronce a to vkuse, coz je nejakych 15,5 km) Jsem celkem splavena a uz se tesim na obed..asi bude tvaroh:)

=> hehe takhle vtipne tam vcera lezela jedna pani po tom, co upadla. vypadala ze je mrtva, ale asi jen po padu odpocivala :D jeste ze bylo vcera hnusne tak tam nebylo moc narvano..

16.4.09

16. dubna 2009 v 19:17 Diary
Teda pokud me vcera lytka hodne bolely, tak dneska mi odpadavaji. Boli to, ale nevzdavam to. precejen je to jen pocatecni bolest u zacatecniku bezcu :) Ale ted po tom co jsem dobehla me boli tak, ze se jich nemuzu ani dotknout...nevim jestli zitra pobezim..Uz brzo se poohlidnu po nejake poradne bezecke obuvi..jinak dneska uz na me zacinaji dolehat trochu ty stavy z hladu, ale neni to tak strasny jak se muze zdat. Jen se vic potim a piju.. energie mam ale porad dost

snidane: protein v mliku, 2 male slunecnicovy rohliky (vim, vim..ale taky uz jsem pak dely den sacharidy vynechala)
svacina: cottage s rajcetem
obed: mala porce krutiho masa s dusenou mrkvi
svacina: protein ve vode, rajce paprika
vecere: opet kruti s mrkvi

15.dubna

15. dubna 2009 v 20:13 Diary
Tak holky, ted o prazdninach jsem zacala s dietkou tak doufam ze kila pujdou dolu..dnes jsem cely den byla ve skole tak na jidlo ani nebyl cas..sice hlad pocituju, ale rozhodne se to neda srovnat s takovym tim opravdovym hladem z nejezeni ktery moc dobre znam. Tohle je takovy prijemny hlad a pocit plocheho/prazdneho bricha, ktery jsem uz dloouho nemela ;p

snidane:protein v mliku s ovesnyma vlockama
svacina: cottage, 100gr kruti sunky
obed: tvaroh 250gr
svacina: jogurt 200gr bily
vecere: duseny spenat

13.4.-19.4.09

13. dubna 2009 v 17:32 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:75min
kardio:5 min rotoped, 5 min veslovani
zada: pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani na spodni kladce (25kg,30kg), stahovani kladky pred/za hlavu(30kg), pritahy jc k pasu(13kg)
triceps: kliky na bradlech 5x - wow uz je konecne muzu zaradit do treninku, jeste pred par tydny jsem se nebyla schopna zvednout ani jednou:) , uzky benchpress, tlaky s velkou cinkou vleze(osa+10kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(10kg)
bricho: sklapovacky na lavici, sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru
utery:

posilka:70min
kardio:5 min rotoped
kvadriceps: drepy na multipressu (25kg 10x5),legpress (80kg,90kg 8x5), predkopavani v sede
hamstringy: zakopavani v leze, mrtvy tah (30kg 8x5)
biceps: pritahy protismernych kladek(10,15kg), pritahy spodni kladky(20kg), tlaky s velkou cinkou (osa+5kg), kladiva (7kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)

+ odpoledne BEH 30 min
streda:
ctvrtek:BEH 30 min, cviky na bricho
patek:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), protismerne kladky (10kg), peckdek (20kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), predpazovani s kotoucem (10kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
sobota:30min inline brusle
nedele:60 min inline brusle

12.dubna

12. dubna 2009 v 13:04 Diary
Holky diky moc za vase komentare, ani jsem necekala takove reakce..je fakt ze zrovna ted se mi do foceni moc nechtelo, ale kdyz uz jsem to slibila.. prijde mi ze jsem za ten svuj minuly projedeny mesic i nejake to kilo nabrala, ale s tim je ted konec. Ted s temi nadhernymi letnimi dny a obeplymi tricky mi doslo, ze situace je vazna a musi se s tim neco zacit delat :D
Takze dneska pisu jidelak aby me nahodou nenapadlo si zase ukrojit kus ty makovy babovky co tu jeste je :) A jde se behat..odpoledne..zatim se tady ale cpu neuveritelnym mnozstvim pangase se salatem takze musim chvili pockat :) Jsem fakt rada ze mam pred sebou jeste dva dny prazdnin.. A chci vam vsem poprat Vesele Velikonoce :)

snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama (jako vzdy ;)
svacina: nebyla..vstavala jsem v 11
obed: pangas(tak 300gr) s hlavkovym salatem, vse ve velkem :D
svacina: bily jogurt s ovesnyma vlockama a rozinkama
vecere: tvaroh s kakaem, kus eidamu


uff tak mam za sebou ten odpoledni beh (40min (ne v kuse)), sila, uplne me boli lytka a kupodivu take zada, i dkyz to nevim z ceho :D ale bylo to fajn..

Táák konecne fotky

11. dubna 2009 v 17:14 O mě
A dneska po tom, co jsem se dorazila dvema kusy makovce, jsem si rekla to chce zase se sebou neco zacit delat. Myslim ze v tomhle pocasi je skoda potit se v posilce a jeste za to platit kdyz se da behat venku a beh je na hubnuti stejne nejlepsi. Ja zacinam takze jsem to nechtela hnedka dneska hrotit, takze jsem si dala jen pulhodinku. Jsem celkem splavena, ale spokojena :)
A ty fotky se zase moc nepovedly...nevim proc asi neumim fotit, vetsina je rozmazana, nebo jinak nepovedena, ale stejne jich sem par davam :) + uces jsem nakonec schovala do culiku - je to hrza :D

Dnes budou nove fotky :)

11. dubna 2009 v 11:36 Diary
Pocitam ze nekdy odpoledne :)
... jinak mela jsem stravit vikend v praci, nakonec mi napsali at nechodim tak mam dalsi krasne dny volna.. Asi pujdu odpoledne na brusle :)

6.4.-12.4.09

7. dubna 2009 v 18:19 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped, 5 min veslovani
zada: mrtvy tah, pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani (25kg), stahovani kladky pred/za hlavu(30kg), pritahy jc k pasu(13kg)
triceps: uzky benchpress, tlaky s velkou cinkou vleze(osa+5kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(10kg)
bricho: sklapovacky na lavici, sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru
utery:
posilka:60min
kardio:5 min rotoped, 5 min veslovani
kvadriceps: sikmy legpress, predkopavani v sede
hamstringy: zakopavani v leze, mrtvy tah
lýtka: vypony na leg pressu
streda:
ctvrtek:
posilka:75min
kardio:5 min rotoped
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), protismerne kladky (10kg), peckdek (15kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
bricho: sklapovacky na lavici, sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru
patek:
posilovani doma - biceps - kvuli jedne partii se mi uz nechtelo chodit extra do posilky tak jsem zkusila trenink doma, pokud se to da brat jako trenink :D posilovani se dvema cinkama v jedne ruce opravdu neni prilis efektivni :D planuju jeste dvouhodinovou prochazku venku :)
sobota:30 MIN BEH
nedele:40 MIN BEH

3.4.09

3. dubna 2009 v 9:07 Diary
Vcera byl fakt bezvadny den.. udelala jsem si vylet do posilky kde je i bazen a sauna a udelala jsem si takovy pekny odpoledne :) Nejdriv si sla na hodku zacvicit pak na pulhodky zaplavat a pak jeste 15min sauna..bylo to moc fajn, chtelo by to casteji :)
premyslela jsem ze sem zase pridam fotku, aby ste teda videly ten uces, ale protoze nemam k dispozici fotak, a webka je nanic, tak si aspon zkusim pujcit od sestry ten jeji a neco nafotim.. zkusim i postavu :) uz musim bezet do skoly.. Venku je krasne, tak toho musim vyuzit, snad se odpoledne dostanu aspon na brusle.. :) pa!

2.4.09

2. dubna 2009 v 9:25 Diary
Tak holky mame tu duben a nadherny pocasi :-) skoda ze nebylo takovy pocasi i vcera..
..Premyslim jestli se tu rozepsat taky trochu vic o sobe a o tom, co ted prozivam... ale proc ne kdyz je to muj blog ze :).. no vcera jsem se sesla s jednim super klukem se kterym jsme se znali do te doby jen pres net a uplne skvele jsme si popovidali.. Byl to super den, byli jsme se projit po vysehrade (neni z Phy takze tam jeste nikdy nebyl) pak jsme zasli na pivko, dve, tri..:)
Je to mimochodem telocvikar a uz ted planuje po praze trasy kam me chce nahnat behat :D hehe. Takze mam dalsi motivaci. A citim se fakt dobre a stastna, i kdyz jsem se pred par dny nechala uplene brutalne ostrihat nakratko a moc nadsena z toho nejsem.. ale.. neresim to :-)

pridavam taky svoji oblibenou muziku:) Stripped a Never let me down again od Depeche mode