Květen 2009

Nove supr songy :)

31. května 2009 v 13:16 Diary
Jen sem hazim par pisnicek pri kterych posledni dobou posiluju, stoji zato :D (vse prodigy)




Jinak zadne moc velke novinky, ve stredu by se mi meli definitivne ozvat z toho jednoho fitka a od pristiho mesice bych tam asi zacala pracovat:) uz se moc tesim. Od zitrka se taky tesim na nove rozdeleny treninky, snad me to jeste bude bavit kdyz tam budu tak casto:)
Dneska se budu asi celej den ucit, i kdyz nevim jak mi to pujde, roste mi osmicka a silene to boli, asi si koupim zmrzlinu a zalezu do postele:) (jinak vaha porad 62 kg, snazim se neprejidat :) Vcera jsem si udelala pekny den s kamoskou a vyrazily sme na nakupy. Mam novy kalhoty a pasek, ktery jsem teda uz potrebovala uplne nutne:) Ted jak budu mit o zkouskovym volno, tak bych asi udelala nejaky ty fotky..

streda

27. května 2009 v 22:56 Diary
tak dneska flakarna, akorat hodka na bruslich ( nevim proc ale ted mi nejak blbne zapisovani do tabulky jako ze tam chybeji radky tak se tam neda psat:( nevim co s tim mam delat, asi uz tabulku prestanu pouzivat).. jiank zitra jsem planovala fitko, ale mame dost dlouho skolu tak nevim, asi budu muset v patek zvladnout zada a nohy v jednom treninku, coz bude dost zahul :)

fitspo dnes Jennifer Reece






utery

26. května 2009 v 19:36 Diary
Tak dneska v pohode, uz se psychicky pripravuju na zkouskovy a na treninky od cervence:)
Koupila jsem si glutamin, ktery asi budu kombinovat se zbytkem creatinu, co tu mam, tak snad regeneraci budou moje svaliky zvladat vpohode:)
byl tu i dotaz na fotky, asi sem nejaky zase hodim novy, ale tentokrat uz chci sehnat nekoho kdo by me nafotil, protoze na tu samospoust je to hruza. Jak jinak zvladate vy ostatni skolu? Nam jeste ani nedali terminy zkousek a to je od pristiho tydne zkouskovy..:/

pridavam par peknych fotek z banketu Mistrovství Slovenska žen
a fitness mužů 2009





dnesek

25. května 2009 v 19:33 Diary
Vaha dnes po ranu 62,5 .. koukam jak blazen :)

jinak jidelak:

snidane: miska ovocneho musli s mlikem a proteinem
svacina: 4 knackebroty se sunkou a syrem
obed: kefirovy mliko jahoda (nebyla jsem doma)
svacina: po posilce banan, protein ve vode
vecere: ryze se zeleninou a marinovanym tofu (jsme prezrana a jdu na brusle :)

dneska sachru moc..ale jsou i dny kdy dam odhadem jen kolem 50gr (v netreninkovy dny).
Doporucuju vam Cottage z Normy, nemecka znacka. Ma 0,5 gr tuku a 0 sacharidu na 100 gr a asi 15gr bilkovin. A chutna moc dobre :) Muj dalsi oblibeny produkt je krkonosky eidam light, balicek (100gr) ma 34gr bilkovin a asi jen 10gr tuku.

25.5.09-31.5.09

25. května 2009 v 19:24 Treninkovy denik
pondeli:
posilka:75min
kardio:5 min rotoped, 5 min veslovani
ramena: predpazovani s jc (5kg), predpazovani s kotoucem (10kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
biceps: pritahy spodni kladky(20kg), tlaky s velkou cinkou (osa+5kg, 10kg), kladiva (7kg, 10kg) jc, izolovane bic, zdvihy (5kg jc)
lýtka: vypony na leg pressu

1,5 hod inline brusle
utery:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (10 kg), rozpazky s jc vleze(7kg), protismerne kladky (10kg), peckdek (20kg)
triceps: uzky benchpress, tlaky s velkou cinkou vleze(osa+10kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(10kg)
bricho: sklapovacky na lavici, sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru
streda:
ctvrtek:

patek:
ODPOLEDNE

kvadriceps: drepy na multipressu (20kg, 25kg, 30kg,35kg),legpress (80kg,70kg,60kg)
hamstringy: mrtvy tah (40kg, 30kg)
bricho: sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru

VECER

zada: pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani na spodni kladce (30kg), stahovani kladky pred/za hlavu(30kg), pritahy jc k pasu(13kg, 15kg)
sobota:
nedele:





Dalsi skvela prirucka

24. května 2009 v 18:49 Posilovani, cviky
i kdyz v aj, tak prehledna a obsahuje mnohem vice cviku, nez na co muzete narazit na ostatnich webech. Navic s videoinstruktazi a presne popsanou technikou.


Slunna nedele

24. května 2009 v 17:58 Diary
Dneska je opravdu nadherne pocasi, tady u nas teploty splhaji az ke 30ce. Takze jsem vyjela na inliny a dala si pekne do tela. Docela mi chybi treninky, protozte kvuli te chripce co jsem mela se mi o par dni posunuly a ted je pro me problem je zase davat do kupy, tak jsem si je proste odpustila a od pristiho tydne jedu stary treninkovy plan. Muj prozatimni treninkovy plan od cervence by mel vypadat nejak takhle:

pondeli: ramena, biceps
utery: hrudnik, lytka
streda: kvadriceps, bricho
ctvrtek:
patek: triceps, hamstringy
sobota:
nedele: zada, bricho

ale asi to jeste trechu pozmenim.. Taky nevim, jak mi to bude vychazet casove, ted jsem si nasla novou praci - v jednom fitku co mam kousek od domu delat za barem, mohla bych tam i cvicit zadarmo, tak jeste nevim jak s tou permici, jestli to kupovat nebo ne..Uvidim.. Chtela bych si ted koupit i Glutamin, ktery podporuje regeneraci, takze by tech vic treninku tydne nemelo vadit..

Nove cviky

23. května 2009 v 18:33 Posilovani, cviky
Vsimla jsem si ze moc neprispivam do teto kategorie, i kdyz je fakt ze veskere cviky, ktere cvicim muzete najit na cviky.cz. V posledni dobe jsem pridala par cviku, ktere hodne zafungovaly (aspon podle bolesti po treninku :) a ktere bych vam tedy doporucila. Za prve je tento cvik - stahování horní kladky napnutýma pažema, který je supr jak na horní část zad, tak na prsní svaly a taky (což tam ani nepisou) na bricho. Me druhy den bolely trapezy tak, ze jsem ani nemohla delat drepy:)
Jinak kdyz uz jsme u tech drepu tak ty taky doporucuji. Je to vyborny kompexni cvik, ale stejne jako treba u mrtvych tahu musite dobre zvladnout techniku tak aby to neodnesly zada. Moje rada je nejdriv si to poradne vyzkouset doma pred zrdcadlem s nejakou lehkou tyci (treba lyz. hulkou:), tak jsem doma nacvicovala ty mrtve tahy, ktere byly pro me teda poradnym oriskem. Snad jediny cvik, ktery zatim nejsem schopna udelat, jsou shyby. Takze holky co cvicite shyby mate muj velky obdiv :)
Tezke cviky na nohy jako mrtve tahy, drepy a multipress, davaji na jeden trenink poradne zabrat a proto doporucuju to rozdelit pouze na trenink hamstringu (zadni cast stehen) a kvadricepsu (predni cast), tak aby v jednom treninku byly maximalne 2 tezke cviky a jeden nebo dva mene narocne (treba predkopavani, zakopavani).
Pri treninku taky nikdy nezapominejste na postup - Nejdriv cviky s velkou cinkou (nejnarocnejsi- vyzaduji nejvic energie), potom s jednoruckama a potom teprve cviky na strojich. Bricho a lytka nechat az na konec treninku:)
Pokud mate nejake dalsi typy - piste do komentaru.

KONECNE (dvakrat podtrzeno:) zpet

21. května 2009 v 20:24 Diary
Holky, tak je to definitivni, mam svuj komp zpet a o dost lepsi, rychlejsi, sice bez starych dat, ale co se da delat. MAM NEUVERITELNOU RADOST!:)
Byt bez kompu ted behem zkouskovyho bylo naprosty utrpeni a to me jeste to nejhorsi ceka - najit na netu a zpracovat otazky do dejin.

ALE TED UZ K MEMU POSILKU, VAZE A POD --

Samozrejme jsem behem cele doby, co jsem tu nebyla chodila pilne do fitka jako vzdy :) ale nejspis jeste pridam, protoze od cervna je v te posilce kam chodim akce, kdy cele 4 mesice az do konce zari je permice jen 1280, coz je smesna castka. Takze jsem si vypracovala zbrusu novy treninkovy plan ktery uz nevychazi jen na 3 treninky tydne, ale na 5. Tim padem budu mit vice casu a energie do posilovani jednotlivych partii. Diky zkouskovymu a potom i prazdninam, budu mit vlastne i cas tam chodit, takze jsem maximalne spokojena.

S tou vahou to jeste musim uvest na pravou miru - opravdu, snad poprve v zivote, hubnu aniz bych se o to nejak snazila. Je to nejspis tim vedrem a dusnem v poslednich dnech, ale moc toho za den nesnim, vetsinou se musim nutit, hlad mam akorat po ranu a cely den pak tolik starosti, ze nestiham vubec nic. Uz vazim skoro 62kg (z mych 66, ktere se na me drzely dlouho). V posilovne zvedam porad stejne, neli vic, coz moc nechapu. Ale uvidime, treba to je jen takovy prechodny stav.

Jinak samozrejme se ted budu snazit psat KAZDY DEN, tak na me nezanevrete :) Ted jdu zkouknout vsechno mozne na netu, po cem se mi tolik styskalo, ale jak vidite, blog byl to prvni co jsem chtela udelat. Jdu vas obehnout zase a napsat, snad se vam dari

Tak opet bez netu

16. května 2009 v 20:07 Diary
Omlouvam se vsem, ale opravy na pocitaci jako by neznaly konce.. sotva jsem dostala komp domu tak mi druhy den odesel, spolu s nim i vsechny data na disku co jsem tam kdy ulozila, takze vsechny fotky, hudba, vsechny skolni prace, vsechno je v haji:( (asi 80 GB veci)
mela bych ho mit definitivne opraveny ve ctvrtek, tak uvidime no...uz me to zacina poradne stvat!
Aspon ze s posilkou nezahalim, uz jsem se dala trosku dokupy po ty chripce a vcerejsek a dnesek jsem byla posilovat:)

Jeste bych se mela pochlubit- nekdy predevcirem jsem stoupla na vahu a vidim o 3kg min!!!docela jsem koukala...(naposledy jsem se vazila nekdy pred 2ma tydny)a to jsem v jidle docela ulitavala, spis to pripisuju tomu silenymu vydeji, pohyb kazdy den. (teda az ted na tu chripku) ale mam radost :)

ZPEEEEEET :)

11. května 2009 v 22:30 Diary
Tak mam asi po 11 dnech doma zase pocitac...jsem v silenym stresu protoze opravdu nestiham skolu a navic me dnes po probuzeni cekalo opravdu mile prekvapeni - bolavy krk. Dneska jsem lezela doma a zitra budu nejspis take...takze se muzu asi s posilkou tento tyden rozloucit..(aspon ze toho mam tolik do ty skoly tak se nebudu doma nudit)..pocitac je jinak v pohode, je rychlejsi, ale nejde zvuk )to jeste musi prijit nejak dodelat=/ takze si ani nemuzu poustet videa na youtube, na kterym jsem zavisla :D to znamena ze tenhle semestr bych mela nejak tak dat, kdyz me nebude nic rozptylovat :) ale popravde - desim se toho! protoze jsou predmety, kde vubec nevite, co po vas budou chtit a jediny co vite je, ze nic nevite..treba jako ja v programovani nebo 3decku ;) takze se moooc tesim. Ted si musim udelat cas a zase vas obejit..tyhle dny bez kompu byly PRISERNY..muzu vam rict, ze treba tak 50x denne mam ten tik sednou jit na net neco najit, vyhledat, nebo si precist a najednou kdyz clovek nemuze, je to otrava..zadny jizdni rady, email, nebo radu z googlu ;) a to jsem mela jeste s tim nacasovanim takovy stesti ze skoro vubec nebyla skola, samy svatky a reditelsky volna, takze jsem opravdu byla na kompu za tech 11 dni asi 10 min. ALE TED SI TO ZASE VYNAHRADIM :)) preju pekny vecer vsem!! A jdu na Vas..

moc se omlouvam holky:(

6. května 2009 v 20:36 Diary
Od patku jsem bez kompu a tim padem i bez netu :(:(
Snad se behem tydne opravi, ale nevim no:( spise to vypada ze si budu muset porizovat novy.
Mam zrovna pred zkouskovym takze je to pro me opravdu stres..
Jeste rychle obehnu vase blogy, nemam moc casu, hlidam u sestry deti.. Chybite mi, snad se zase brzy na net dostanu, zatim pa!

4.5.-10.4.09

6. května 2009 v 20:30 Treninkovy denik
pondeli:

utery:
posilka:75min
kardio:5 min rotoped, 5 min veslovani
zada: pritahy velke cinky k pasu ve stoje (30kg) veslovani na spodni kladce (25kg,30kg), stahovani kladky pred/za hlavu(30kg), pritahy jc k pasu(13kg)
triceps: uzky benchpress, tlaky s velkou cinkou vleze(osa+10kg), stahovani kladky(15 kg), stahovani provazu (20kg), pullover(10kg)
bricho: sklapovacky na lavici, sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru
streda:
ctvrtek:
posilka:70min
kardio:5 min stepper
kvadriceps: drepy na multipressu (20kg, 25kg, 30kg),legpress (80kg,70kg,60kg)
hamstringy: mrtvy tah (40kg, 30kg)
bricho: sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru

+ 40min stepper
patek:
posilka:90min
kardio:5 min rotoped
hrudnik: benchpress, tlaky s jc vleze (7kg), rozpazky s jc vleze(5kg), protismerne kladky (10kg), peckdek (20kg)
ramena: predpazovani s jc (5kg), predpazovani s kotoucem (10kg), pritahy velke cinky k brade, rozpazky(5kg jc), tlaky s jc vsede (5kg)
bricho: sklapovacky na lavici, sklapovacky ve stroji, zvihu nohou na empiru
sobota:1 hod kolo
nedele:1hod inline brusle