Listopad 2009

23.11.09-29.11.09

24. listopadu 2009 v 23:38 Diary
pondeli -

30min eliptical

utery-

zada, biceps

streda:

30min eliptical

ctvrtek:

trenink na Palmovce s Pajou.
hrudnik/triceps

benchpress - 20x 20kg, 2 x 10 x 40kg, 2 x 8 x 45 kg, 2 x 6 x 55 kg, 2 x 10 x 40kg
tlaky s jc na lavici - 4 x 10 x 15kg jc
rozpazky s jc na lavici - 4 x 10 x 10kg jc
stahovani protismernych kladek 3 x 10 x 15kg

francozske tlaky s velkou cinkou vleze - 4 x 10 x 22 kg
uzky benchpress 2 x 8 x 20kg
stahovani lana 3 x 10 x 35kg

sobota:

hamstringy/lytka/bricho

30min stepper

nedele:

kvadriceps

JSEM K.O.

23. listopadu 2009 v 22:02 Diary
Takze holky, vzhledem k tomu, ze jsem predpokladala ze dneska pujdu posilovat tak uz rano jsem do sebe dostala nekolik kusu strudlu, a na to, protoze jsem mela dost velky hlad, talir ryze a ovoce, ve skole pak celozrny pecivo, doma dalsi porci ovesny kase no a hmm ze si pujdu nachvilku lehnout a pak ze hned pujdu, samozrejme jsem nejvic zaspala a nikam se mi pak uz nechtelo :-(takze kalorii jak pro slona a nic z toho, tak uz od tri piju jen protein a ted jsem zpatky ze smrtelneho kardia 35 MIN na elipticalu, 400 spalenych kcal, 15km, aspon ze tak ze :-)
S tim zaspanim me to stve protoze jsem se na trenink moc tesila.. ZITRA UZ MUSIM :-)))

VYHLASUJU TAKY VALKU KAFI - piju ho opravdu viice nez je zdravo a moje celulitida z toho asi opravdu nema radost. dve kafe denne staci.....:-) jak ste na tom s kafem vy? Mne prijde ze jsem na kofeinu zavisla.. denne piju tak 3 kafe a treba i litr zelenyho caje :-(

drepiky:-)

20. listopadu 2009 v 22:08 Diary
Dneska se musim pochvalit, odjela sem dobry drepy :-) A to jsem se pred tim ani nemusela prezrat :D Asi vsechno jde, kdyz se chce.. Legpressik taky dobry, o 10kg vic nez minule..to si musim poznamenat :-)
Jinak lytka dru jak blazen , ale bohuzel genetika mi neni naklonena a s lytkama je to u me hodne velkej problem. Muzu rict ze na ulici vidim hodnekrat holky s fakt svalnatyma a pekne tavrovanejma lytkama, ktery ani nepredpokladam ze by nekdy do posilovny chodily, a to je pak zavist ;-) Ja muzu delat jen to ze budu drit a drit a drit a doufat v normalni umernou velikost ale bohuzel uz ted vim, ze moje lytka nikdy nebudou dokonaly..

vim ze Charlie se tu moc nechyt ale.. :D

19. listopadu 2009 v 17:38 Diary
je to proste tak vtipny, ze sem musim dat pokracovani...:-)



"THE DOOOOR can see into your MIiiiND.. THE DOOOR can see into your SOooUUL!!!!!!!"
"Really? The Door can do all that?.."
"haha..NO.."

NEJLEPSI!! :D

TRENINKOVY PLAN 16-22.11.09

18. listopadu 2009 v 18:33 Treninkovy denik
takze tento tyden mi vychazi pouhe tri treninky kvuli vikendu v praci takze z toho moc velkou radost nemam, ale co se da delat..

utery:

hamstringy + ramena..

vice mene vahy jako minuly tyden, mrtvoly 85 kg :-) chlapi trochu koukali.......nicmene...jeden se mi nabidnul jako ziva zatez tak do toho mozna pujdu ;))

ramena oddreny, jako vzdy, ne moje nejoblibenejsi cast tela na posilko..

streda:

hrudnik + tricepsy

hrudnik je ted moje nejoblibenejsi partie, ale nebyla dneska moc chut do treninku, asi jak jedu ten cvrty den po sobe.. bench zase na 45kg jen , ostuda :-)

ctvrtek:

30MIN ELIPTICAL

hura na trenink

18. listopadu 2009 v 14:32 Diary
Tak je zase na par dni po bilkovinny diete, mam v sobe talir spaget a vyrazim na trenink :) Zitra planuju den volna takze zase vysadim a dam kardio. uvidime no, ale uz od ty doby co jsem zase najela na kazdodenni beh na elipticalu se do toho pomalu dostavam..

treninkovy den, jidelak:

snidane: 250gr tvarohu s vlockama a otrubama, 2 knackebroty s eidamem
svacina: 5 platku knackebrotu (jsou tenky cca 20kcal kus at nedesim :) s eidamem
obed: asi 160gr varenych spaget s michanym vajickem a zeleninou
trenink-
glukopur, proteinak
po treninku zase dlouhy sachry- nejspis zase spagety + vajicka

vecer jeste nevim..

davam sem song co si ted porad poustim dokola je uplne vybornej :-)


jidelak..

16. listopadu 2009 v 11:04 Diary
vcera jsem sla jeste v 11 vecer na 20min na eliptical, pak jsem se do jedny do rana divala online na streamu na Jste to, co jíte, a fakt mi to nedalo abych se taky zacala trochu snazit, takze to dneska zkusim..mit zase po nejake dobe dobry jidelak:) dneska mam netreninkovy den, takze idealni, znamena to, ze sacharidy muzu skoro vypustit a musim se zamerit hlavne na dostatecny prisun bilkovin, protoze jsem vcera mela trenink a svaly porad regeneruji..

snidane: 250gr odtucneny tvaroh s pulkou bananu (chutnalo to hodne neochucene a docela se mi pri tom krivila pusa ale dala sem to :D) (normalne si do toho davam aspon par lzic marmelady nebo cukru + to ovoce)
obed: 200gr kureci prso, paprika
svacina: 300 gr bily jogurt s otrubama a ovesnyma vlockama
svacina2: miska mlika s otrubama
svacina3:proteinak
vecere: 2 na tvrdo varena vejce
vecre2: zeleninova polivka

dopoledne sem docela chcipala, odpoledne to slo.. ale nejsem zvykla no :-)

;D

15. listopadu 2009 v 12:48 Diary
pane boze, tohle me dneska po ranu uplne rozsekalo.. xD

NOVY TRENINKOVY DENICEK + FOTKY

14. listopadu 2009 v 17:10 O mě
Takze holky jestli jsem se flakala tak jen na blogu, mimo blog makam makam jak to jen jde :-) A protoze jsem skleroticka a ty treninky si proste nejsem schopna pamatovat (pak nevim co kdy cvicit) tak se do thoo zase musim obout a zacit to sem psat...

takze tento tyden:

PONDELI:

trenink ramen - nic vic, zato poradne :)
rozpazky, predpazovani (10kg, 7,5kg jc)
tlaky na multipressu (25kg, 30kg)
tlaky s volnou celkou cinkou (20 kg)

UTERY:

jen hamstringy, kratky trenink 40min
mrtve tahy - (60kg, 70kg, 80kg)

CTVRTEK:

hrudnik, tricepsy neuveritelna hodka a pul v posilce, jely hlavne cinky:)
hrudnik:
benchpress (40kg, 45kg a konecne i ta 50ka)
tlaky s jc na lavici (15 kg jednorucky)
rozpazky v leze na lavici (10kg jednorucky)

triceps:
flancouzky tlaky v leze s EZ osou (7,5kg?) + 17kg kotouce (2*5,2*2,5,2*1)
tricepsove kliky na bradlech s dopomoci (-15kg)
benchpress uzkym uchopem, jen lehce..

bricho:
zabijacka 10ti minutovka u zebrin na podlozce:)

SOBOTA:

kvadriceps, lytka (docela intenzivni hodka)

drepy: dneska rekord holky.. 85 kg, 80kg, 75..
sikmy legpress 120 kg, 125 kg, 130 kg
predkopavani: 25 kg, 30 kg

lytka:
lytkostoj v sede: 30kg, vypony

(PATEK BICEPSY + ZADA)

plus nove fotecky (jen par :-)

Dietu momentalne nedrzim, kardia je take dost malo.. denni prijem nejde pod 1600 kcal, ale zato kvalitni potraviny, hodne bilkovin.. Kazdopadne s flakanim co se tyce kardia bude brzo konec protoze po vanocich najizdim na rysovacku.. moje vaha je momentalne 68kg(160cm)

dnesni jidelak treba:

rano: revital napoj 500ml, tvaroh ovofit ananas, 2 platky (100gr) zitneho chleba
svaca: 3 platky (150gr) zitneho chleba, 100gr kureci sunky
obed: brambory se spenatem (trenink)
po treninku glukopur, proteinak
odpoledne: ryze s hovezim masem (160gr)
druha svaca: tvaroh 250gr
vecere: proteinak, mozna tvaroh..

dneska vecer konecne na kardioo...

ZPET z kardia, 30min intenzivne crosstrenazer, jsem uplne vyrizena...je videt ze jsem vysla ze cviku a potrebuju to jako sul :))