Červenec 2010

priprava na dovcu :-D

19. července 2010 v 14:05 Diary
dd
d
ne to neni foceno po 5ti pivech, jen muj velice originalni modeling :D
vcera sem se prohrabovala skrini a koukala se po plavkach, uz se fakt nemuzu dockat na to chorvatsko :-)) jeste mam pred sebou par dulezitych dni diety + ten nejbrutalnejsi trenink, protoze pak si 10dni nezaposiluju!!!! achjo, to bude asi nejdelsi pauza od fitka za posledni rok a pul. desny!! :-) doufam ze tam toho hodne vyfotim at mam potom co dat sem. Bude se mi styskat, odjizdim uz v ptek ve 4. Prejte mi nechcipnuti v buse vedrem :D Snad to vsichni ve zdravi prezijeme :-))


super :-)

17. července 2010 v 12:52 Diary
Pristich 14 dni vypada jako zabava :-)
Vcera jsem mela jednu chuzku na inzerat a vyslo to fakt dobre, moc jsem se bavila. On je z Londyna ale tady zije uz 15 let, nakonec jsme si fakt dobre pokecali a jeste k tomu mi stacil poradit co a jak pri hledani zamestnani , protoze pracuje taky v designu a reklame. Bylo to fakt super :-)
No a dneska mam odjizdet s kamoskou na vikend pryc, na chatu k jejimu kamosovi, ale nevim ani kde ta chata je a co tam bude za lidi zatim :-)) Ale snad to bude dobry, no a pristi tyden v patek odjizdim do chorvatska na tyden s moji nej. kamoskou. Sice busem, ale snad to nejak prezijem :-)) No, mezitim vas budu jeste informovat.. Diky moc za komentare k fotkam, ale stejne mi rpijde ze to hubnuti nejde zas az tak rychle, jak bych si prala. Sice jsem zhubla, ale na kila vubec, vazim jen o 1 kg min, nez predtim. Je to divny, protoze fakt jim jenom samy bilkoviny a sachry skoro vubec. uvidim, jak to pujde :-) Mam poslednich par dni do toho chorvatska..

Ann fights back :D

13. července 2010 v 13:28 O mě
Sice nepisu, ale to neznamena ze se nesnazim, mam za sebou cca tydenni + par dni dietku a zatim to vypada docela dobre...


patek

2. července 2010 v 19:11 Diary
f
Tak dneska mi to obzvlaste jde :-) teda aspon co se tyce jidla a treninku, na ktery sem se fakt musela DOKOPAT - vuubec se mi v tom vedru nechtelo. Ale nakonec, cumim jak blazen. V prijemne nenajedenem stavu jsem zatrenovala daleko lip nez obvykle, drepiky 100kg a pekne poctive, na legpressu 140. Dala jsem si pekne vypady, zazpivala si Wheatus - Teenage Dirtbag co prave hrali v radiu :D a jeste dala setik na lytka a bricho. A to jsem tam sla vazne s tim, ze to nebudu hrotit, ze pojedu na pohodu :) Snad to takhle pujde i o vikendu. Ted se nejak najim a rikam si ze bych mohla jeste vyrazit na brusle, protoze to vidim na takovy 3-4 dny pohybovy indispozice po tom dnesnim treninku :-)) Nevim proc, ale uz delsi dobu to mam tak - a to hlavne s treninkem nohou, ze prvni den po treninku je citim jen lehce, druhy uz o dost vic a treti me boli uplne nejvic, tak, ze mam skoro problem chodit .. Zvlastni postup regenerace :-)
snidane: protein v mliku, ovesny vlocky, seminka
svacina: omeleta z 3 bilku a 1 zloutku, dusena cuketa s rajcetem
obed: protein s ovesnyma vlockama - polovicni porce
svacina: (potreninku) banan + protein
vecere:
z jidelnicku se da trochu vycitit ze uz toho v lednicce moc neni :D Jeste ze mam ten protein :-)) Na vecer dam asi tvaroh.

prvni tyden

2. července 2010 v 18:55 Treninkovy denik
pondeli: --
utery: --
streda: hamstringy - zada - ramena - trapezy - lytka
ctvrtek:
patek: kvadricepsy - lytka - bricho
sobota: hrudnik, triceps
nedele: biceps, bricho

REKLA JSEM SI ZE SE NEBUDU ZTRAPNOVAT :-D protoze dnesni jidelak jsem teda nezacala uplne nejukazkoveji

1. července 2010 v 22:08 Diary
presto na to kaslu, pisu to. Dnesek byl ve znameni behani po obchodech a nakupovani, takze jsem byla vzdycky dlouho pryc a pak se najedla a pak zas dlouhy chozeni po venku.MAJI TED VSUDE STRASNY SLEVY!! Asi budu muset vyrazit i zitra :-)) Koupila jsem si kabelku v Camaieu a mam z ni strasnou radost :-)

g
na fotce vypada ruzove, ale je to spis takovej losos :-)
Potom konecne po dlouhe dobe dobrou rasenku!, Dermacol - IMPERIAL.
mas
V H&M docela peknou sukni asi za 150:-D A nejaky dalsi blbosti...

Musim si ale nejaky prachy nechat na tu dovcu jinak nakonec nikam neodjedu :-)

a tady je ten jidelak:

snidane: protein v mliku s ovesnyma vlockama a seminkama (mam ted ve velky sklenici takovou smes ze slunecnicovych, sezamovych, lnenych a dynovych seminek a tu si do vseho sypu :-)
svacina: rohlik sojovy se sunkou a syrem
obed: 3bilky, 1 zloutek amoleta
svacina: dalsi rohlik-bohuzel :D 100gr kureci sunky
vecre: 250 gr tvaroh zamichany se 100gr bilyho jogurtu, seminka, ovoce.

sice to neni uplne idelani (to pecivo) jinak toho je celkem tak akorat, hodne bilkovin, tak jsem spokojena:-) :-) sportivo zadny.. az na to behani po shopech..